George a potvrzení platby na email
Nechtěl jsem o tom psát i když je to velká věc a všichni na ni čekali, ale říkal jsem si, že neexistuje nikdo kdo by si zprávy nevšimnul, jelikož ji Česká spořitelna zobrazuje hned při vstupu do internetového bankovnictví, aleContinue Reading
George a potvrzení platby na email
Nechtěl jsem o tom psát i když je to velká věc a všichni na ni čekali, ale říkal jsem si, že neexistuje nikdo kdo by si zprávy nevšimnul, jelikož ji Česká spořitelna zobrazuje hned při vstupu do internetového bankovnictví, ale opět je tu menší chyba v použitelnosti, takže se “novince” budu trochu věnovat. Teda není to novinka, je to něco co už v servis24 fungovalo dávno. Jde o potvrzení platby, které si můžete poslat na Váš email.
Problém je v tom, že email nemůžete zapsat pokud předtím nezaškrtnete takzvaný checkbox, který je před políčkem pro napsáni Vaší emailové adresy.
Vlevo vedle textu E-mailové potvrzení je malý čtvereček, ten musíte zaškrtnout než budete chtít email napsat. Problém je v tom, že opět není moc vidět. Pokud vám tedy email stejně nejde vložit, zkuste se zaměřit na pole před textem E-mailové potvrzení a jednou do něj klikněte myší.
Nahoře na obrázku můžete vidět jak vypadá správně zaškrtnutá možnost emailového potvrzení, pokud u textu E-mailové potvrzení svítí modrá fajfka můžete vložit Váš email (popřípadě email na který chcete potvrzení odeslat) a nechat si poslat potvrzení.
Řešení je opět trochu nešťastné a řada lidí si tlačítka pro zaškrtnutí nemusí vůbec všimnout. Osobně bych odesílání řešil bez zaškrtnutí, pokud se email nevloží, tak to prostě znamená, že potvrzení nechcete a je to. Pokud už tam ten checkbox je, tak nechápu proč tam už předem není vyplněn Váš email. Myslím si, že většina klientů si potvrzení o platbě stejně posílá na osobní email a až pak ho kdyžtak přeposílá na potřebné adresy
Co na doplnění funkce říkáte? Používáte ji už? Popřípadě našli jste nějakou chybu? Podělte se o své zkušenosti v diskuzi, díky. Níže ještě přikládám jak vypadala zpráva při vstupu na bankovnictví George.
Další články na toto téma
Komentáře
3 thoughts on “George a potvrzení platby na email”
Napsat komentář
Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, díky.
Lze emailovou adresu někde uložit, aby se nemusela psát při každé platbě?
Kdysi byl jako hlavní email nastaven váš kontaktní, bohužel teď se email musí vyplnit pokaždé a není tam žádný předvyplněný. Třeba bude úprava provedena v budoucnu.
Jak zadat potvrzení o již provedené platbě ?