George přihlášení na účet george.csas.cz od České spořitelny

George přihlášení: Rychlá pomoc pro ty, kteří neví, jaká je webová adresa nového chytrého bankovnictví.

george přihlášení

K přihlášení do bankovnictví a dalších služeb jako emailů můžete nově používat naše centrum přihlášení.

Takto vypadá úvodní stránka nového internetového bankovnictví po úpravě designu:

george nové přihlášení

Česká spořitelna pomalu, ale jistě přechází ze servis24.cz na nové internetové bankovnictví George. Problém je, že většina klientů ještě neví, jak se na něj vůbec přihlásit. Většina má ve svých prohlížečích uložen ještě odkaz na servis24.cz a po zadání george.cz se dostanete na stránku ne internetového bankovnictví, ale na stránku s informacemi o internetbankingu, což je blbost. Stránka pro přihlášení do banky je george.csas.cz a pokud nejste moc zběhlí, hledáte na internetu jak se na web vůbec dostat. Tato stránka Vám pomůže, rychle a jednoduše. (Bohužel odkaz na proklik na web jsem odstranil z důvodu bezpečnosti)

Takže důležité je si zapamatovat adresu: george.csas.cz

Pokud jste starší nebo špatně vidíte, určitě si všimněte teček, které jsou mezi slovy george a csas.

george.csas.cz

Případně tuto adresu napište do pole pro zadávání www adresy, to je to pole kde píšete například www.seznam.cz pokud adresu napíšete dobře objeví se Vám okno pro přihlášení a v adresním řádku budete mít zelený zámeček, znamená to že jste na zabezpečné stránce pro bankovnictví od České spořitelny, vypadá takto:

Pokud je pro Vás napsání této adresy složité, zapamatujte si druhou adresu george.cz poté si všimněte v pravo modrého odkazu internetové bankovnictví, najeďte na něj a vyjede Vám odkaz George.

vstup na účet přes stránky csas.cz

Přihlašujete se na George poprvé? Použíjte stejné údaje jako používáte pro servis 24. Jste podnikatel? Tak to máte ještě čas, George je zatím pouze pro osobní účty. Edit: Mě už George funguje i na podnikatelském účtu.

Máte dotaz k přihlašování, nebo po přihlášení na webu george.csas.cz vám něco není jasné? Popřípadě si neumíte s něčím poradit? Napište mi a já vám poradím. Než něco napíšete tak se podívejte do komentářů, jestli váš dotaz nebyl už někdy zodpovězen.

Nejčastěji chcete vědět jak se posílá potvrzení o platbě na email. Tato funkce se objevila až před koncem roku 2018, návod najdete zde.

Často hledáte také:

Přihlášení internetové bankovnictví, George přihlášení SMS, George klíč, George první přihlášení, Česká spořitelna, Internetové bankovnictví Česká spořitelna, Jak se přihlásit do George, George přihlášení bez klíče george csas., george přihlásit, george internet banka, george internetbanking, csas.cz george přihlášení, george internet banka přihlásit se

Další články na toto téma

218 příspěvků “George přihlášení na účet george.csas.cz od České spořitelny

  1. Mám tablet s Windows 10 a nemužu zobrazit položku trvalé příkazy. Zkoušeno přes Chrome a Explorer. Vyhledávací filtr nic nenajde.

    Filtr zobrazuje jen čtyři položky: Odchozí platby, Oblíbené platby atd…

  2. oldrich.ferdinand.
    george je slušně řečeno na nic. přál bych si mít ty peníze, co dostal nějaký indolentní člověk za ten nesmyslný produkt.

  3. Sebechytřejší systém je k ničemu,když se do něj nemůžu přihlásit!!! Dle požadavků přihlašovacího pole vyplním přesně požadované údaje v přesném znění dle Smlouvy o Bankovní identitě,správný den a měsíc narození, aktivační kód vydaný pobočkou Čes.Spořiteln platný do 12.11.2020,ale vždy je přístup zablokován.Je to oblbování klientů-zákazník je ten poslední.09.11.2020-napsáno.Moje předešlé dotazy – bez odpovědí!!!

  4. George – proč přitěžujete lidem tím, že si nemohou v GEORGE nastavit kontakty a šablony ve svém stylu tak, jak to bylo v Servis24??! Kdo se v tom má vyznat, Vy a nebo klient? Chtěl bych mít možnost si kontakty a šablony nastavit dle mého stylu,ve kterým budu mít svůj přehled! A bude mi jedno, jestli tomu rozumíte Vy! Hlavně, že tomu budu rozumět já jako klient! Děláte George pro klienty nebo pro sebe?! Jestli to chcete především dělat pro klienty, tak naslouchejte jejím voláním! A když klient volá na linku, tak ho ještě masírujete dotazy kde bydlíš, kde ses narodil a kdy, adresa, atd.! Mám potvrzeno od kamarádů které mají jiné banky, že jim stačí heslo pro komunikaci! Jak se v česku říká…, čím víc študovanější, tím víc hloupější! A v této aplikaci to platí obvzlášť! Čím víc inovovanější a novější, tím to lidově řečeno stojí více za prd. A to doslova!!

  5. No když čtu ty komentáře, tak teď přemýšlím jak se George zbavit. Taky mně to jaksi nejde. Ladislav

  6. Vážené vedení České spořitelny

    Vzhledem k počtu uvedených negativních reakcí jsem došel k názoru, že prozatím službu George používat nebudu. Jsem Vaším klientem již desítky let.
    Dříve jsem používal Servis24. Neměl jsem s tím potíže. Po návratu z dlouhodobého pobytu v zahraničí bych chtěl rád opět začít používat internetové bankovnictví a to hlavně k získání přehledu, kontroly a využití možnosti převodů financí a plateb především ze zahraničí.
    V nejbližších dnech navštívím pobočku kde se chci detailněji informovat o způsobu přihlášení a orientaci v systému George. Doufám, že neuvažujete o zrušení poboček a zavedení pouze internetového neosobního kontaktu. To bych uvažoval o změně banky.

  7. Vzpomínáme s nostalgií a láskou na jednoduchost a srozumitelnost servisu 24 oproti Georgemu. Podivujeme se že jste už nevyslyšely tu vlnu kritiky.Strácíte své hlavní klienty (starší generaci).
    Senioři z Chebu

  8. Třetí den mi nejde potvrzovací SMS.Prý u některých klientů to nejde.Omluvili se.K čemu je ta omluva?

  9. emilianvanek@seznam,cz
    Jsem přesvědčen, že se Spořitelna vzpamatuje a urychleně zruší zmateční George a laskavě ke klientům,kteří jí dělají finanční výdělek přistoupí rychlou změnou na ,když ne vrácení Servisu 24,tak na nějaký jiný ,přehledný finanční systém,který bude vyhovovat přehledností a rychlostí práce klientům spořitelny.Spořitelno,nechte si Vaše nesmysly a la George s grafickými “vychytrávkami” a nám,kteří Vám dělají počinek a to zatraceně velký dejte ndo chodu něco co je srozumitelné pro každého,nebo my nespokojení po skoro 50ti létech u vás odejdeme ke konkurenci,která bude brát v úvahu naše potřeby rychlého a srozumitelného bankovnictví.Nejednoduší řešení:Vrátit SERVIS24!

  10. Je to zase další past na nás seniory. Proč nenechat jednoduché bankovnictví přes servis 24 a komplikovat to zbytečně nepřehledným systémem.

  11. Když se chci přihlásit do george,objeví se okénko do kterého mám zadat svoje klientské číslo. Ráda bych ho zadala,ale bohuže,nejde tam dát kurzor,ať dělám,co dělám. Tyhle novoty stojí za ho… Zlatý SERVIS 24 !!!!!!

  12. Souhlasím se všemi negativními hodnoceními nepovedeného George.Většina normálních lidí není v IT vzdělána, a tak mi připadá, že se tady nějaký “ajťák, zavřený ve své kleci bez kontaktu s okolním normálním světem, chtěl zviditelnit, aby dokázal svou důležitost, a zplodil tuhle nesrozumitelnou nestvůru. Ač je mi už 72 let, jsem už dlouholetým uživatelem PC, a taky Servisu 24, ale tohle mně úplně vykolejilo, nemohu najít nic, co bych potřebovala mám obavy, aby mi nevznikly problémy s platbami. Většina lidí nejsou podnikatelé.Chci jen normální účet, z kterého oplatím a přijímám platby, nějaké ty šablony a to je vše.

  13. Jak uložit uživ. jméno a heslo do prohlížeče v PC abych si to nemusel pamatovat a pokaždé vyplňovat…jak to šlo u Servis24 nebo u jiných bank. Pak přijde SMS kód, který zadám a je to OK.
    Děkuji

  14. Nemám pro tento systém slov.Servis24 fungoval bez obtíží a hned. Přihlášení na george katastrofa!!!Kolikrát mi to trvá několik dní,než se vůbec připojím. Uvažuji o změně banky.

  15. Vážení, co jste to vymyslelí? Já s tím vaším programem už 2 měsíce nejsem přes ČS schopna platit telefon O2, takže jsem v prodlení a telefon mi odpojili. Kdo to vymyslel_?_ Mysleli jste na starší a staré lidi, kteří byli rádi že se naučili platit přes internet. Jsem na infarkt. Marie 74 let

  16. Temer 100% uzivatelu je s novym paskvilem jmenem George nespokojeno co stim CS bude delat,proc musi vsichni programatori kopirovat Windows 10 naproti tomu Apple nedela zadne zrudnosti svym uzivatelum stale pouziva zakladni kostru sveho systemu.
    Nechci pouzivat GEORGE vratte nam Servis24.
    Uvazuji o prechodu k jine bance.

  17. Dobrý den.
    George je opravdu zbytečně komlikovavý. Jelikož 11/2018 zablokovali Servis 24 byl jsem donucen ho používat. Platby kartou se odečtou i po 3-6 dnech(u všech marketů, servis 24 to měl někdy pouze u Lidlu). Takže peníze tam virtuálně jsou ale další převody se neprovedou jelikož ve skutečnosti peníze nejsou. Nevím proč v platbách musím vyplňovat příjemce když si to systém může najít v databázi jako dříve, nebo když potřebuji tak si to doplním… . Šablony jsou nepraktické zavírají se, mají po dvojí platbě zafixovat i částku ale nedělají to. Ověřovací sms je třešnička na dortu. Proč si to nemohu zrušit(na vlastní riziko) nebo se to neudělá jako v mobilní verzi(z toho by se pouze využil pin kod), negativ je moc ale za ty pomalu 3 roky to mohli doladit. Prostě proč to dělat jednoduduše když to jde dělat složitě. Zlatý Servis 24. George když bude někdo chtít tak ho stejně prolomí ale on je poslední kapka. Protože : Mimo jiné jsou u ČS dvojí poplatky za platby, např.príchozí?/odchozí úhrada 5Kč + úhrada z?/do jiné banky 2Kč = 7Kč. Vím není to moc ale násobte to třeba 19x, hustý.Jakmile splatím půjčku, odcházím.

  18. Neštěstí -přihlásit se do nového george -a rady ,že mi nepíše klávesnice jsou zbytečné – 77777 – píše ,ale přihlásit se nelze -nepřehledné,zmatené – asi by to chtělo školení pro více lidí než jen zaměstnance ČS

    • Dobrý den, především – vraťte Servis24!!!!!
      George je nepovedený paskvil, výsměch nějakého ajťáka, který ho nikdy nebude používat.
      Konkrétně: proč u všech rohatých není možno stáhnout výpis plateb na určitý účet za určité období????!!!! (třeba měsíční nájem za 4. čtvrtletí) Musím stahovat po jednom výpis za každý měsíc – trvá to mnohonásobně déle a spotřebuje se hromada papíru!!!

  19. příšernost, tenhle GEORGE
    snažím se udělat příkaz, dojdu k zaslání potvrzující SMS a hláška, že se něco nepovedlo a že to mám zkusit znovu!
    takhle celkem 3x!!! takže na to nakonec kašlu, že to zkusím zítra
    ale nakonec všechny 3 příkazy, co se “nepovedly” najdu jako plánované platby na ráno a musim je jednu po druhé rušit, včetně potvrzovací SMS

  20. prošla jsem přes všechny již zmíněné potíže, komplikované platby které dříve proběhly bez potíží. Nelíbí se mi celkový systém oken, přechody do účtů, komplikované vyhledávání platebních šablon, nejsem maximálně spokojená a už mě to nutí změnit banku… Už dříve jsem upomínala na spořitelně, že nás nutíte do změn které nemají efekt…udělějte pro lidi dobrý krok… to se nepovedlo… pěkný den Jiřina

  21. Novy GEORG stoji za h……… Nezlobte se,ale musim to tak napsat. A podle vseho co jsem cetla, nejsem jedina!!!! Ba naopak!!! Necetla jsem jedinou POSITIVNI recenzi!!! Vsichni lide jsou nespokojeni a maji s tim problemy!!! Ja stojim za SERVIS24!!! Vratte ho zpet!!! Zdenka

  22. Dobrý den.
    Mě by jen zajímalo jestli mohu reklamovat notebook,který jsem po druhým spadnutí george a nehouc ověřit zda skutečně platba odešla rozmlátil o stůl.Nebyl sice nový,ale plně funkční.Magora co naprogramoval goorge bych zavřel do blázince a nikdy již nepustil mezi lidi.Byl to totální magor.

  23. Při zadání účtu druhé platby na stejného příjemce (pojišťovna) se na zlomek sekundy zobrazí okno “Pokračovat v platbě – pro tohoto příjemce už máte zadanou transakci ve výši xxx, chcete v ní pokračovat?” (zachyceno pomocí printscreen), platba se uzavře a stránka George je zablokovaná, musí se načíst znovu. Tohle není použitelné, jak toto mohli pustit do provozu?

  24. Dobrý den, přidávám se na stranu nespokojených klientů s novým internetovým bankovnictvím. Nevyhovuje mi přihlášení přes sms. Může se stát, že ztratíte, zapomenete, či vám bude ukraden telefon a co pak? George, je nepovedený, nepřehledný, nově pojmenovaný, neintuitivní. George mám aktivní měsíc a tolikrát jsem již volala na linku pomoci, jak na Servisu ani ne za celou jeho dobu. Nemohu dohledat platby, nemohu si měnit příkazy. Nechci si pojmenovávat platby, které provadím třeba jednou za život. Stačilo mi napsat do poznámky, o co se jedná a dle toho jsem platbu vždy dohledala. Mohla jsem si variabilně hledat, dle období a zároveň dle č. ú., či kódu banky a slova nebo částky, šlo to vše najednou, teď to nejde. Včera jsem si díky nepřicházejícím SMS zablokovala účet a musela jsem tedy bud hodinu počkat nebo si zajít na pobočku či do bankomatu pro jednorázový identifikační kód. Proč? Potřebovala jsem rychlou akci a ta se nekonala. Šla jsem si na pobočku pro vygenerovaný ident. kód, abych si mohla udělat aktivaci pro odblokování hlasem, pro případné další zablokování a vedoucí pobočky sama nevěděla, co to je. Musela si volat sama volat pro pomoc. Chápu modernizaci, navedení na mobilní aplikace, ale nechápu tu rapidní změnu, proč jste nevycházeli ze Servisu 24. A neponechali jeho základ? Já nepotřebuji vidět po otevření bankovnictví stranu co mě čekají za platby, ty jsem si přece zadala sama. Proč nejsou na boku, jako dřív nebo kdyby šly alespoň stáhnou do menšího rolovacího rámečku. Zkrátka: to se nepovedlo a uvažuji o odchodu k jiné bance, kde již mám účet a bankovnictví je naprosto jednoduché a přehledné.

  25. Dobrý den, s přítelem používáme george na jednom počítači. Mobilní aplikace nemáme a nebudeme mít. Moje dotazy: já se dostanu na účet zadáním čísla a hesla, můj přítel musí použít příchozí sms. Proč tomu tak je a jakým způsobem si přítel může nastavit přihlášení bez sms. Za odpověď předem děkuji. Iveta

    • Dobrý den, příchozí sms je další krok v zabezpečení, přítel má asi tzv. Bankovní identitu, kterou časem si myslím dostanou všichni uživatelé George, takže je tu spíše otázka, kdy i vy budete muset začít používat ještě ověření příchozí sms zprávou.

    • Až budete potřebovat odeslat větší částku než je v George nastavená, tak bez návštěvy ČS a instalace aplikace do mobilu to nejde. Absolvovala jsem dvouhodinovou akci, kdy mi zaměstnanec ČS vymazal z mobilu několik aplikací, aby tam George mohl nainstalovat.

  26. Jsem starší člověk a myslela jsem si,že jen já to neumím.Je to pro mne dost složité a raději na účet ani nechodím.Nevím na co kliknout,než se dostanu kde chci.

  27. dobrý den,jsem klientem spořitelny od roku 1972 ale takový systém jsem nezažil,prostě Jirka nejde, dnes se nedá ani přihláísit,tabulka tam je ale nejde se do ní psát,skusil jsem 24,tam to jde ale vyhnalo mé to zase k jirkovi,rozhoduji se že ořejdu k jině bance.

  28. Velice špatně se v tom hledá.problémy s limity,slabě tištěné texty,je potřeba trávit více času proti servisu.Doufám,že se spořka vzpamatuje když stratí několik tisíc klientů.

  29. Strašně zdlouhavé a nepřehledné pracovat v Georgovi, zvažuji změnit banku. Toto není zjednodušení,možná více chráněno. Kdo to mohl vymyslet ?

  30. Dobrý den,kdo zase vymyslel tak nepřehledné internetové bankovnictví George,zbytečně vše složité,nepřehledné,než vůbec přijdete na to co tam máte udělat,myslím.že zbytečné přihlašování ppřes sms kod,někdo za to dostal dost zaplaceno,když tohle vymyslel,ráda bych zpět servis 24,hodně jednoduchý,vše tam šlo bez problémů,jednoduché a dostupné,kdybych nemusela,tak tam ani nepřejdu,někdy dělá problém se tam i přihlásit,vůbec s tím nejsem spokojená,zkuste se zamyslet,zda by nebylo dobré vrátit zpět servis 24,dost velká část lidí,by to uvítala.

  31. George je paskvil. Oproti S24 chybí filtr vyhledávání operací v historii transakcí. Chybí šablony plateb. Velmi omezení možnost personalizace oken. Atd….

  32. Nejde mi kopírováním vložit heslo a to ani KeePassu ani už zkopírované jako text.Ve 24-ce fungovalo samodoplnění.
    Asi pro jednoduchost budu používat “1234”.
    Ukládat heslo v prohlížeči se mi nezdá rozumné.
    Jde velmi jednoduše aktivovat.

  33. Kterej blbec to předělával- Zjednoduěte výběr možnosti přihlášení-zavádíte nové výrazy, které jsou nesrozumitelné

  34. Plně se ztotožňuji se všemi námitkami uživatelů. Jako zákazník, kterému má banka sloužit (a nikoli obráceně) požaduji návrat předcházející aplikace. Jsou také jíné banky, které podobně stupidní systémy zatím nezavedly, tak nejspíš nezbude nic jiného, než se obrátit na ně.

  35. Mohu jenom souhlasit,že George se vůbec nepovedl.Je to opravdu problém se přihlásit .Strávím s tím celý večer a jsem pěkně nas…
    Servis 24 byl úplně bezproblémový

  36. GEORGE je neprehledny a nektere veci komplikovane dohledatelne. Navic nelze od okamziku prihlaseni na GEORGE ( ze Servis 24 ) vytisknout vlastni vykazy zpetne. Myslim, ze nevyhovujici nam zakaznikum. Servis 24 byl prehledne jednodussi.
    Pozitivni hodnoceni si zrejme dela banka sama ?!

  37. Jakej TROUBA vymyslel nepřehledné GEORGE a asi dostal tučnou odměnu když to prosadil!!!!!!!!!!!!!!a spousta klientů nesouhlasí – ale to je jedno, že ?

  38. George mně připadá nepřehledný a zbytečně složitý proti Servisu 24, kde na první pohled bylo vše jasné. Je to nepovedené dítě, rád by byl za Servis 24.

  39. Nechápu proč musí být nový program úplně jiný. Proč není zachována stará struktůra. Než se k něčemu dohrabu spadne mně stránka.
    Pokud si někdo myslí, že mně usnadnil život tak pravý opak je pravdou. Už tři měsíce nemám přehled o účtu a platby chodím vyřizovat do banky. Zvažuji změnu banky.

  40. Není to vůbec dobré,naopak horší!Poděkování těm,kdo to vymyslel.Souhlas s těmi,kteří nadávají a mají proč.Proč dělat věci jednoduše,když to jde složitě!

  41. Půl století jsem u České spořitelny, spokojená jsem byla do té doby, než jste “přikázali” slavného George, jestli si vážíte svých klientů, kteří také píší o nespokojenosti Vaší slavné novinky, vrátíte zpátky Servis 24. A to pak bude správné gesto vůči svým klientům

  42. Tento systém je pro mne nevyhovující,nepřehledný,zdržuje a při odchozí platbě ne všechny zadané adresy příjemce přijme.Servis 24,byl 100x lepší.Pokud zůstane tento systém i nadále přejdu k jiné bance

  43. Dobrý den, reaguji na podměty uživatelů nový internetový systém Geoge – prostě něco nepředstavitelného, člověk nemůže najít vůbec nic přehledného – již se mně podařilo umazat některá data ze Servisu 24, které se tam překlopily Servis 24 jsem používal od jeho vznik, vždy bez problémů a tenhle výtvor je něco děsného je otázkou komu vycházele ČS vstříc, to musel být balík za realizace spíše to zavání nějakým tunelem, v podstatě je to krok spíše k mobilkářům a pro standartním použitím k pc to nevyhovuje v 3krocích zadávat přihlašovací údaje uffffffffff a vůbec mně nezajímájí přitroubý smajici uskutečněných nákupů

    • Od minulého pátku /7.12./ se nemohu připojit na george. V pátek jsem byl v ČS a tam mně paní řekla, že je porucha na rakouské straně. Tak teď nevím, zda si ze mě střílela nebo ta porucha na rakouské straně neustále pokračuje. Jinak máte všichni pravdu. Zlatý Servis 24. Budu rušit v ČS účet. Srandu ať si dělají z někoho jiného, moje trpělivost skončila.

  44. Proč se drbat prvou rukou za pravým uchem, když to jde i levou kolem celé hlavy?! To je smysl nesmyslu zvaného George. Proč věci fungující v této zemi od začátku internetového bankovnictví ponechávat v jejich jednoduchosti, když to jde lidem znepříjemnit, pokazit a zabít?! Včera jsem se po půlhodině proklikal na své účty, uskutečnil jednu platbu, a dneska se s pitomou částkou 346,-Kč nemohu k účtům dostat vlůbec. Jděte s tím opravdu do háje!!! Kolik si někdo hodně ziskuchtivý na tom systému vydělal?! Je to hrůza! Jiří P. Kříž

  45. Mohu se jen přidat k nespokojeným,nevím,proč nedali zkušební verzi, aby se klienti sami rozhodli, co je pro ně nejlepší!.Každopádně Česká Spořitelna tím ztratí mnoho klientů a já budu jednou z nich!

  46. Takový chaos s tím stupidním “georgem” jestli jste normální vraťte servis 24, bylo to přehledné a dobré, všichni moji známí si na tuto hloupou a složitou novinku stěžují. Ale to je asi záměr, že?

    • naprosto ze všemi souhlasím.Je to děs a hrůza!!!Vraťte SERVIS.Tímto odejde i zbytek klientů.Nepřehledný nesmyslný výmysl

  47. Dobrý den.
    George se vůbec nepovedl. Jsem i klientkou air bank, vše je přehledné, jednoduché, bezchybné a hlavně SPOLEHLIVÉ. Vrcholem všeho je dnešní výpadek, tj. 7.12.2018. Jak je možné, že v polovině transakce přestane fungovat a nevím, zda došlo k mému odhlášení ze systému? Se servisem 24 jsem byla spokojená, a se mnou, jak ze shora uvedených příspěvků vyplývá, i více klientů, tak proč jste jej jen “nedoladili”? A ta grafika … bez komentáře.

  48. Dobrý den s touto novou aplikací George vůbec nejsem spokojený. Na zadávání platby potřebuji více času. Je to zbytečně složité a nepřehledné. Uvažuji o změně banky.
    Petr

  49. Je to masakr, servis 24 byl 100x přehlednější.
    Škoda úsilí, času a peněz, než se zase všichni zaučím.

    S pozdravem Bojanovská

  50. Nechápu kdo zas na tu kokotinu přišel a kolik to stálo peněz.Servis 24 byl absolutně lepší a s tímto paskvilem se to nedá srovnat.Je to strašně zdlouhavý a nepřehledný.Mám dotaz zda se 24 vrátí nebo mám raději přejít k jiné bance,protože George mě jedině rozčiluje.

  51. Geoge je pro starší lidi naprosto nepřehledný, špatně čitelný. Bydlím na vesnici, proto jsem již 15 let používala Servis 24, ale teď uvažuji o změně banky.

  52. Psal jsem včera, že se nemohu přihlásit na internetové bankovnictví George, Stav stále trvá i dnes. Po zadání již pouze uživatelského jména, dál se nedostanu, hlásí :
    Jejda. Váš panel právě spadl.
    Můžeme vám pomoci!

    Zvolte Obnovit tento panel pro opětovné načtení stránky.

    Ani po opětovném načtení vícekrát, stále stejná písnička.

    POMOC NIKDE. V čem je problém, včera dotaz bez odpovědi ???? Děkuji za radu

  53. Doufám, že georg má smlouvu i se zdravotními pojišťovnami, protože jestli se z tohohle vynálezu někdo nepomátne, tak to bude zázrak. Bez problémů používám servis24 několik let téměř denně a nyní se mi na georg vynález podařilo přihlásit za několik dní jedenkrát, při naskočení hlášky Jejda, něco se pokazilo a výsměšné ikony vedle mi stoupá tlak. Doufám, že se mi alespoň jedenkrát v měsíci podaři uhradit co potřebuji. Neuvažuje spořitelna o návratu k funkčnímu systému?

  54. celej george nestoji za nic je to nehezke neprehledne a zbytecne servs24 byl o mnoho lepsi nechapu proc se meni něco co funguje leta bez problemu za nejaky paskvil který nedela to co ma a když nahodou ano tak je to zdlouhave a ubijejici

  55. Proč, jste zavedli takhle nepřehlednou, složitou a šílenou aplikaci? Jestli se to v dohledné době nezmění tak já změním banku a myslím podle odezvy, že nás bude hodně.
    Pavel B.

  56. Souhlasím již s napsanými komentáři, že servis 24 byl daleko přehlednější jak po servisní, uživatelské stránce, tak i grafické. Prostě swrvis 24 byl lepší. Navíc po cca deseti přihlášeních mám problém se do nového bankovnictví vůbec dostat. Zkouším to ji 4 dny a stále nic. Zadám uživatelské jméno, heslo, přijde mi potvrzovací kod SMS a stránka zmizí a hlásí, jejda něco se pokazilo. V čem je problé ?????

  57. Ja souhlasim s temi,co rikaji,ze 24 byla prehledna, citelna,jednoducha.To kvuli bezpecnostnimu kodu se vsechno predelalo,nebo co byl duvod.Slo by to vratit, vzdyt uzivatele jsou nespokojeni a maji ,tedy i ja,problemy.Muj danovy poradce me rekl,ze mam spatny pocitac.

  58. zdravím a sděluji že předepsané kroky jsou bez chyb až na místo pro zaslaný ověřovací kod ,kde není místo pro autorizaci platby

    • Dobrý den, z aplikace se odhlásíte tak, že kliknete vpravo dole na odkaz nastavení a pak vpravo nahoře Odhlásit.

  59. Je to hrůza. Konto používáme s manželem oba, ale teď je konec. V servisu se mohl podívat, zda mu přišla výplata, ale teď se tam bez mého mobilu nedostane… Vše je tak zdlouhavé a nedokonalé, takže uvažujeme o změně banky.

  60. Je to strašné, byla jsem dnes v bnce 2*, zaměstnanec byl velice ochotný, vše mi ukázal,ale kdy jsem přišla domu, tak jsem to zase neuměla. je mi 77 let, na počítači vládnu
    docela dobře.24 jsem ovládala od začátku perfektně,ale z tohoto jsem na mrtvici.Začínám přemýšlet o tom, že přejdu k jiné bance

  61. Nevím, proč s uvedením George Spořitelna tak pospíchala, když je to nedodělané a daleko nepřehlednější než byl Servis24. George je bohužel aplikace, která potěší snad jen milovníky statistik, ale pro ty, kteří potřebují rychle provést nějakou platbu to rozhodně není. Jen se tu shromažďují a prezentují spousty nedůležitých dat a aby to bylo ještě nepřehlednější, tak k tomu přibyla ještě reklama. O mobilní aplikaci ani nemluvím, to je teprve děs.

  62. Okamžitě zruste ten paskvil George,je to naprostý nesmysl. Servis 24 fungoval výborně a vy jste z neznámých důvodů prosadili tento nesmysl. Okamžitě změnte tento nesmysl,jinak změním banku.

  63. Dobrý den, po zadání klientského čísla a stisknutí klávesy mi naskočí automaticky přihlašovací heslo, to nechci. Jak to zruším?

    • Dobrý den, vypadá to že jste si heslo uložila do Vašeho prohlížeče. Záleží jaký máte prohlížeč, ale musíte najít možnosti nebo nastavení, pak většinou zabezpečení a uložené přihlašovací údaje. Když mi napíšete jaký máte prohlížeč, napíši vám to přesně.

    • Dobrý den, zkontrolujte jestli máte na klávesnici zapnutý Num Lock Někdy je u něj zkráceně jen num lk (je to funkce, která umožňuje psát čísla na klávesnici) většinou tuto klávesu najdete nad číslem 7 na numerické klávesnici.

  64. včera jsem se přihlásila na George úspěšně a dneska se tam nemohu dostat tak nemám přehled o mém účtu a nevím kde ho stáhnout dělala jsem to na servis 24 ale dneska mi to už nepustí jsem zoufalá

    • Na úvodní stránce aplikace klikněte na Váš osobní účet, poté klikněte na nastavení a měl by jste vidět záložky Trvalé platby, Vytvořit QR kód a další je Dobití kreditu. Pak jen vyplňte telefonní číslo a částku.

  65. Při platbách přes Servis24 jsem u počítače trávila jen chvilky, všechno bylo přehledné a na místech, kde by to jeden čekal. Teď jsem několik plateb uskutečnila, ale času s tím stráveného je mi fakt líto. Třeba někdy pochopím, proč to musí být tak složité proti S24. Je to nepřehledné a trochu k vzteku.

  66. Dobrý den, nechápu proč musím při každé odchozí platbě psát jméno příjemce, když u Servis 24 stačilo číslo učtu. Zlatej Servis 24….tohle vám teda nevyšlo.

  67. prosím jak si mohu stáhnout odchozí platbu do PDF, abych mohla platbu odeslat mailem jako potvrzení.
    V servisu 24 to bylo snadné

  68. Souhlasím s názory výše…pro své klienty máte vylepšovat zabezpečení, ne rušit, co funguje a co nám neubírá čas…myslíte si, že musíte držet krok s ostatními bankami a za peníze nás klientů provádět změny, které jsme si nevyžádali, které nechceme a které nám jen komplikují správu financí? Ti z nás, co jsme na počítačích denně, neustále čelíme změnám softwaru … Nenechejte dělat lidi zbytečné věci..nebo potřebujete vykázat činnost, aby bylo vidět, jak na nás klienty myslíte? Pro naše dobro je funkčnost, rychlost, jednoduchost a hlavně bezpečnost!!! Připadá mi, že nějaký neumětel překládá do češtiny termíny, které v češtině nezná (domácí platba=nová platba..kde je logika věci? atp..). Klientovi přístup tato aplikace zhoršila, ztížila, obtěžuje …

  69. Dobrý den,dnes se mi nedaří najít úvodní přihlášení do george…samé odkazy,jak stránka vypadá,ale kolonka,kam zadám kod a heslo nejde nikde zobrazit…již se o to snažím 20 minut…

  70. Hrůza.Paskvil.Spousta klientů jsou starší lidé už vzhledem k existenciČS a ti se s tím asi těžko srovnají. Kdo to vymyslel by zasloužil vyhazov a ne tučnou odměnu. Ne všichni jsou” ajťáci”.

  71. Jsem starši klient a servis 24 mi vyhovoval,ale s GEORGE mám stále jen problém.Vidím to na změnu banky.

  72. Geoge je hroznej paskvil koho napadlo funkční a zaběhlý systém měnit dostal určitě dobře zaplaceno kdyby jste ty peníze raději dali dětem. Orientovat se v systému
    a třeba jen zaplatit vyžaduje víc času než dojet do banky nemluvě o nervozitě. jestli šlo o zvýšení bezpečnosti tak přidání telefonického kódu pro přihlášení šlo určitě
    udělat bez změny systému .

  73. Chci zde také vyjádřit svůj poznatek k aplikaci George. Je to zmatená a velice nepřehledná aplikace a proti Servis 24, který byl jasný a přehledný, je mnohem horší. Proč si nemůžu transakci poslat na e-mail a musím to řešit přes tisk? Kdo to proboha vymyslel? Vraťte nám Servis 24….

  74. Dobrý den, to by mne zajímalo, kdo si na nové aplikaci namastil kapsu – kolik to celé stálo? Obyčejným lidem vyhovoval servis 24!!!
    A jestlipak tento komentář také otisknete???

  75. Dobrý den. Naprosto souhlasím s kritikou George napsanou klienty. Tato aplikace je nepřehledná, zbytečně složitá a zmatečná. Servis 24 byl výrazně lepší. Je mi jasné, že je třeba zlepšovat zabezpečení, ale ne tímto způsobem – je to krok zpět. Jsem již v seniorském věku a celoživotní klient ČS a pokud se výrazně používání této aplikace nezlepší budu si muset najít jinou banku a to není pouze můj názor ( je nás již mnoho ). Přeji hezký den s přáním, že s tímto nešťastným řešením co nejdříve něco uděláte

  76. Dobrý den,v Seris24 jsem měla nastavené “Pohyby na účtu zasílat na email”,tzn.že jsem se nemusela přihlašovat do Servis24 a měla jsem přehled o všech příjmech a výdajích.Při přechodu na George mi emaily přestaly chodit a v nastavení to nemohu najít.Děkuji za radu.

  77. Prosím o informaci,jak často musím měnit heslo na George. Předtím mě honila spořitelna, že jsem překročila lhůtu 3 měsíce, už jsem to pak nestihla změnit přechodem na George.. Kdy mě začnou upomínat a jak to poznám? Děkuji.

  78. Dobrý den.
    Přihlásila jsem se na George. Vlastně jsem musela. Který chytrák tohle vymyslel, je to nepřehledné, složitě se v tom hledá a vypadá to strašně. Okolo je samá nepodstatná věc, ale co klient potřebuje, hledá dlouze nebo musí volat na Vaší infolinku. Nejlepší je zrušit to, co funguje…..

  79. co jste to zase vymysleli?!? také jsem senior
    a vůbec se v tom neorientuji ani mi nejde se přihlásit. Vždyť servis24 byl tak jednoduchý
    kdo mi teď pomůže?

  80. Dobrý den.
    Myslím, že vymýšlíte zbytečně nové věci, když staré fungují dobře. Ten Vás George je sice krásně barevný, ale mě stačí jednoduchost a spolehlivost. Servis 24 je myslím lepší, ale Česká spořitelna musí pořád zavádět nové zbytečnosti. Vážně uvažuji, že změním banku. Ten adresář šablon je neštěstí.

  81. Dobrý den,
    včera jsem komunikovala s někým od George a zjistili jsme, že bohužel ani můj mobil ani tablet nemají parametry na používání George. Kolegové z IT v práci mi sdělili, že mi nahrají požadované parametry jak do mobilu, tak i do tabletu, ale že tyto JAWA parametry musí znát. Můžete mi je sdělit, abych mohla používat i nadále internetové bankovnictví ČS a nemusela převádět účet urychleně k jiné bance. Bohužel od zrušení Servisu 24 nemohu zjišťovat žádné údaje ani provádět platby pokud nejsem v práci a zde končím 30.11.
    Děkuji

  82. Dobrý den, jak mám provést změnu, abych nemusela zadávat kód ze sms, používám pouze počitač a ne mobil. Nový georg je skutečně zmatečný zvláště pro seniory i když jim servis 24 nedělal žádné problémy. Děkuji

    • Dobrý den, bohužel myslím že potvrzovací SMS z důvodu zabezpečení vypnout nejdou. Můžete zkusit bankovního poradce.

  83. Z produktu OPTIMUM-majetkový účet bych chtěla
    částečný přesun(prodej)Kč,- na jiný účet.
    V servisu 24 tato transakce byla srozumitelná, ale v GEORGU nevím jak, prosím poraďte.Děkuji

    • Dobrý den, když si posílám peníze ze svého účtu na účet, tak u nové platby začnu v adresáři psát své jméno a vyjedou mi všechny učty, které v georgovi mám a pak stačí jenom doplnit částku. Bohužel nevím jestli toto řeší Váš problém s produktem optimum nemám žádné zkušenosti, když tak kontaktujte přímo banku.

    • Dobrý den, po přihlášení na účet, kliknětě vpravo na odkaz historie transakcí (je šedý nejde moc vidět, nevím proč.) Vpravo nahoře je pak ikonka tiskárny (opět šedá a málo viditelná) klikněte na ni a pak vám vyjede okno, kde si můžete filtrovat měsíce.

  84. Dobrý den,užívám aplikaci george v mobilu,docela jsem se zorientovala a používám už jen toto místo servisu 24 přes PC.Dnes jsem chtěla zaplatit nákup přes internet,což dělám pravidelně bez problémů,ale měla jsem větší částku než limit.Takže jsem si zvýšila limit,mezitím mi píplo,že mi přišla sms s autorizačním kodem,musela jsem se tedy odhlásit,vlézt do meilu,napsat si kod a znovu do george,abych zadala ten autoriz.kod.Ale pořád mi pípal další a další nový kod v sms,takže jsem vlastně platbu nemohla provést,protože mi stále chodil nový kod.No a když jsem chtěla zkusit,jestli funguje odchozí platba,což jsem provedla ze svého sporožirového účtu na kreditní účet,tak to nefunguje a pořád se to točí.Teď jsem bezradná,protože mi tím pádem nejdou odeslat platby a když jsem to chtěla učinit přes počítač,tak jsem se nemohla přihlásitani na servis 24 ani na george v PC.Co stím?Děkuji za info.

    • Dobrý den, když vám příjde sms neodhlašujte se, nevím jak to je u andoridu, ale například u iphonu stačí prstem z horní obrazovky stáhnout notifikační centrum a jenom se na sms kód podívat a přepsat ho. Vypadá to, že máte účet zablokovaný, zkuste zavolat vašemu bankovnímu poradci.

  85. Zatím jsem nabyla dojmu, že se vaše služba zhoršila. Stále je to pro mne nepřehledné a orientace v účtu jako takovém je nepříjemná. Navíc pro přihlášení potřebuji i přihlašovací kód do mobilu a netuším zda přihlášení tímto způsobem mohu změnit.

    • Pokud se přihlašujete klientským číslem a heslem na george.csas.cz tak sms kód nepotřebujete. Pokud máte vytvořený bankovní ID (tzv. Identitu) tak je zde sms kód povinný. Doporučuji nainstalovat si do telefonu George Go, po prvním přihlášením máte možnost nastavit si přihlášení například otiskem prstu, takže nemusíte přepisovat otravné sms kódy.

  86. hledám jak si zobrazit pohyby na účtu za minulý měsíc, abych si je mohl vytisknout a marně. Plně souhlasím paní Frydrychovou, člověk kroutí hlavou nad tím jak svým zákazníkům komplikujete život. Rozhodně se od vás odhlásím

    • Dobrý den, po přihlášení na účet máte před sebou okno, které se jmenuje pohyby na účtu. Vpravo je odkaz historie. Po kliknutí na odkaz je opět vpravo nahoře ikonka tiskárny, klikněte na ni vyjede vám okno ve kterém si můžete filtrovat měsíce, čtvrtletí, popřípadě vybrat datum od a do. Pak už jenom kliknětě na vytisknout.

    • Dobrý den, heslo jde změnit pokud používáte IDentitu (ověření heslem + sms) Nahoře vpravo je ikonka ozubeného kolačka, klikněte na ni a pak na odkaz váš profil, popřípad rovnou na fotku panáčka v kolečku (pokud jste si nahrávala vlastní fotku, tak klikněte na svou fotku) na této stránce najdete položku bezpečností metody, klikněte na změnit. Poté máte možnost změnit si heslo.

  87. Ať žijí a vzkvétají ptákoviny,kterými se pořád víc zatěžuje lidí,kteří o to vůbec nestojí.Co je vyhovující,se likviduje a co je problematické,tak se dává do oběhu.Opěvovaný George nám prostě nevyhovuje!Nechceme ho! Vraťte nám zpět Servis24.

  88. Nemůžu zadat trvalý příkaz k úhradě – roční frekvence.
    První platba by měla být 14. 12. 2018 a potom mi to hlásí, že následující datum je neplatné. Kalendář je tam nastavený pouze do října 2019.

    • Dobrý den, dole v trvalém příkazu je frekvence platby, tu nastavte na ročně. Datum první platby nastavte na 14.12.2018. Poté už nezadávejte nic, platba bude chodit jednou ročně dokud ji nezrušíte.

  89. Prosím o radu,v případě,že jsem si aktivovala George klíč,se již nemohu přihlásit na George?Nějak jsem si to obojí zablokovala.děkuji

    • Dobrý den, dle mého je tady George klíč hlavně pro ulehčení potvrzování plateb (už nemusíte přepisovat SMS kódy) pokud vám toto nevadí, je dle mého instalace aplikace úplně zbytečná a ideální by bylo kdyby spořitelna přidala tuto funkčni přímo do George. Pokud se vám nejde do aplikace George Go přihlásit Vašim starým heslem zkuste se přihlásit do webového rozhraní na george.csas.cz pokud vám to nepůjde, doporučuji zavolat nebo navštívit Vašeho bankovního poradce.

  90. Jsem absolutně neaspokojena. Nepřehledné, špatně viditelné. Proč se mi pokaždé ještě objeví po přihlášení heslo na mobilu?

  91. Bohužel se musím přidat k ostatním,co nejsou spokojeni s Georgem, servis 24 byl na přihlašování jednodušší.Chodím na účet jednou za měsíc,min.měsíc to bylo bez problému, nyní se už hodinu nemohu přihlásit, ani s aktivačním kódem, už mě to nebaví.Na telefonu ho nechci,špatně na něj vidím a na NB mi to stále nejde,tak nevím pro koho to vlastně je,také asi změním banku, i když jsem u vás již 38let.Toto mě ale fakt nebaví!!!!!!!

  92. Pokud mi bude zrušen servis 24 internetové bankovnictví,odcházíme z české spořitelny do jiné banky a to máme u Vás tři účty,tak si to rozmyslete,než to budete lidem rušit.Tento názor jsem již slyšel od mnoho lidí.Nestojíme Vám o žádného GEORGA.

    • Abych řekl pravdu tak nastavení limitu nikde neumím najít a na webu České spořitelny jsem našel toto: Maximální výše limitu úhrad při potvrzení autorizačním SMS kódem je nastavená na 200 000 Kč denně a není možné ji měnit. Tento limit je společný pro George v počítači i v mobilním telefonu. takže tento text chápu tak, že přes George můžete zaplatit denně maximálně 200 000 Kč a měnit to nijak nejde. Co se měnit dá, jsou limity na kartě, které máte k účtu. Ty najdete v záložce karty poté klikněte na více informací, vlevo pak funkce karty a pak odkaz Trvalé limity.

      • Děkuji za bezvadnou odpověď. V tomto případě si můžete celého George strčit za klobouk a to jsem slušná. Kdo to vymyslel a kolik za to dostal? Proč nenechat to, co dobře fungovalo???

        • Za mě by bylo ideální kdyby fungovaly aplikace obě, bohužel je asi provoz dvou aplikací finančně náročný, hlavně co se bezpečnosti týče.

    • Domácí platba byla přejmenována na Nová platba a v této platbě máte nahoře možnost překliknout i na zahraniční platbu.

    • Dobrý den, všechny Vašeho účty najdete po kliknutí na odkaz Vaše produkty v hlavičce, pokud ho tam nemáte doporučuji kontaktovat Vašeho bankovního poradce.

  93. Dobrý den.můžete mi prosím prosím napsat postup jak se mám připojit na bankovnictví George?Z internet banking 24 už jsem se odhlásila. Děkuji moc Alena

    • Dobrý den,

      je to jednoduché, do okna pro www adresu ve vašem prohlížeči napište george.csas.cz vložte vaše klienské číslo, klikněte na pokračovat a pak vložte vaše heslo a pak znovu klikněte na pokračovat.

  94. Tak to se opět zase něco nepovedlo.Kolik to stálo a kdo to zaplatil?Absolutně nepřehledný paskvil!Zlatý servis 24.Takovéto služby si strčte za klobouk!

  95. Proč děláte takové pro nás lidi blbé změny není už těch změn trochu moc,?!
    Máme ze všeho už hlavy čtveraté. Není to vůbec příjemné.

  96. Jsem klientem České spořitelny již desítky let a změna účetnictví Servis24 na George je naprostá ptákovina. Pokud by byl George vyhrazen pouze pro mobilní telefony tak bych to ještě chápal ale náhrada Servis24 je naprostá ptákovina. Zkuste si například placení jízdenky na vlak nebo autobus které je limitováno časem. Nejdříve je třeba stanovit limit plateb na Internetu aby se zabránilo inkasu neexistující firmou. Potom je třeba se vrátit a zaplatit, t.j. znovu zadávat jméno a heslo a pro uskutečnění platby zaslaný kód a znovu se vrátit pro snížení limitu pokud je nastaven třeba pro letenky. Pokud se to všechno nestihne tak systém zruší rezervaci. Podobnou chybou byla změna systému Aukro.cz a odešla většina zákazníků. Podobný osud čeká George pro klasické počítače. Pokud Servis24 zrušíte tak sbohem a šáteček. Nemám čas si hrát s chytrým mobilem a jednou platbou když nota bene neexistuje levný antivirový program pro mobilní telefony. Ještě to zvažte zda budete nutit klienty kteří potřebují denně platit hrát si pořád s programem pro mobilní telefony a něco hledat metodou pokus omyl.

    • Klikněte na Vaše produkty, pokud máte více účtů vyberte účet ze kterého platíte trvalé příkazy. Po kliknutí vám vyjede detail účtu a vlevo je záložka trvalé platby. Poté máte u každé trvalé platby možnost ji upravit nebo zrušit, popřípadě vytvořit novou trvalou platbu.

  97. Velký binec, poslala jsem po úmorném zadávání platbu a vůbec nevím zda byla odeslána.Proč mám zadávat znovu celý adresář. Vůbec to není zjednodušené. Chybí potvrzení platby emailem.

  98. Dobrý den, nerad si stěžuji, ale Česká spořitelna jde cestou jako všechny ostatní instituce. Vždy říkají, že to je v zájmu klienta, ale skutečnost je jiná. Používal jsem Servis24 dlouhou dobu a žádné grafy a podobné nesmysly jsem nepotřeboval. Novým produktem se vše jen zkomplikovalo. Ale spořitelna bude mít lepší přehled a může podávat přesnější údaje třetím osobám o čerpání financí.
    Dále provedla další “vstřícný” krok klientům. Posílá platební karty domů do schránek v místě bydliště a využívá k tomu Českou poštu. Již mnohokrát se stalo, že se našla nedoručená korespondence. Doručovatelé ji vyhodili. Dříve se karty vydávaly na pobočkách a každý si ji mohl vyzvednout, kde se mu to hodilo. Dnes musíte cestovat do místa bydliště i stovky kilometrů, aby jste si ji vyzvedli. Nemáte ale jistotu, že tam karta bude, protože o doručení neexistuje žádný doklad. Jen tak dále !!!

  99. Mám neustále problémy s Vašim novým produktem. Buď mi nejde načíst nebo dlouho trvá než mi přijde potvrzovací SMS. Zvažte návrat ke starámu dobrému servisu 24.

  100. nemohu se poradne v george vyznat servis 24 byl přehlednější a co ibody ty taky nenacházím asi změním banku

    • Dobrý den, nahoře v produktech najděte kartu k účtu, kde limity chcete nastavit. Potom klikněte na odkaz Funkce karty. Zde je položka dočasné limity.

  101. Dobrý večer,nemohu se přihlásit do George od nedělího večera.Je to od plánovaného výpadku.Dříve jsem se přihlašovala bez problémů.Objeví se bleděmodrý obdélník s řádkem na přihlášení a vůbec to nejdou rozkliknout.
    Potřebuji zapatit složenky a už mě to nebaví.Navíc jsem na měsíc mimo domov,jinak bych hned zítra změnila banku.

    • Dobrý den, s tímto problémem budete bohužel muset kontaktovat přímo banku. Zkuste zavolat vašemu bankovnímu poradci.

  102. Nové bankovnictví George mi připadá velice neúspěšné SERVIS 24 byl jasný a přehledný. Nechápu proč se nezachová to co dobře fungovalo klientům, to nic zásadního nepřineslo. Ani to neumí poslat zprávu na email o provedené transakci tu jsem využívala a měla jsem doklad o provedených platbách pro mé klienty, kterým jsem přeposlala na email. Také uvažuji o změnění banky.

    • Dobrý den, zprávu na email jsem také nenašel. Jediná možnost je rozkliknout si platbu, kliknout na tisk,platba se vám uloží v PDF a poté můžete uložený soubor například poslat emailem nebo uložit. Doufejmě, že potvrzení bude přidáno v další aktualizaci bankovnictví.

  103. Nedostávám SMS,když chci platit, teda nemohu provést žádnou platbu, protože mi nedojde kod i když mne to vyzývá, že mám počkat a dokončit tramsakci kodem, který bude v SMS.

  104. ZLATÝ servis 24, co jste to vymysleli !! Pro starší lidi zcela nevyhovující nevyznáme se v tom a ještě velmi světlé písmo

    • Souhlasím, barvy ani písmo není pro starší občany doladěno.Zkuste na svém počítači podržet tlačítko CTRL na vaší klávesnici a bud tlačítko plus (+) a nebo kolečko na myši. Obraz bude větší a písmo čitelnější.

  105. Dobrý den, v Servis 24 jsem po každé domácí platbě dostával emai. Teď mi nechodí a nevím kde to zpět nastavit. Prošel jsem celého George. Zdá se mi, že Servis 24 byl opravdu přehlednější.
    Děkuji

  106. Kdo tuhle hovadinu vymyslel- to byl ale vůl.Dřív jsem platil jednoduše, víc jak 20 let najednou nemohu zaplatit ani zápalky.
    Nešlo by sestavit článek o tom, jak v tomto bludišti postupovat, tak aby to pochopil i ten dříve narozený a tím i méně vyškolený jedinec ???

  107. dobrý večer,
    bohužel musím konstatovat, že nový internet.vyhledávač s e vůbec nepovedl, je zmatečný a časově náročný. Nepotřebuji vědět, kolik jsem utratil v “Penny” nebo v Bille”, ale potřebuji co nejrychleji vědět úhrny příjmů a vydání za zvolené časové období, což servis24 bohatě poskytoval. Ne vždy je nové lepší!!!!

    • Dobrý den, vlevo hned na úvodní stránce vidíte součet příchozích transakcí a součet odchozích transakcí. Pokud vám toto nestačí, je to trochu složitější. V historii klikněte na ikonku vedle tiskárny, taková šipka dolů. Když na ni najedete objeví se nápis Exportovat seznam transakcí. Klikněte. Vlevo klikněte na vlastní intrval a dejte třeba PDF. Ale souhlasíme, v bankovnictví servis24 bylo hledání jednodušší.

  108. Dobrý večer, už dva dny se nemůžu přihlásit na internetové bankovnictví George.Zadám hesla, příjde mi sms s přihlašovacím kodem a když ho zadám, obrazovka je bílá a na středu běhají čárky. Zkoušela jsem to několikrát, takže jsem asi stále přihlášena, protože nevím jak bych se odhlásila, když tam nic nenaskočí

    • Dobrý den, bankovnictví bylo o víkendu dle tiskové zprávy České spořitelny nedostupné,výpadek byl plánovaný.

  109. paní Eva dotazem z 15.10. měla zřejmě na mysli potvrzení banky e-mailem, že žádaná platba byla Českou spořitelnou přijata k úhradě a bylo možné si zadání platby vytisknout, pokud si někdo potřebuje doklad uchovat. Rovněž jsem to v Georgi neobjevila. Totéž u trvalých plateb. Když to mám vytištěné, nemusím mít vždy k ruce počítač a mohu pouze nahlédnout. Děkuji

    • Dobrý den, platbu si můžete vytisknout v historii plateb. Klikněte na platbu, platba se Vám otevře celá i s informacemi o ní a pravo je ikonka TISK. Poté si můžete platbu uložit v PDF a vytisknout. Opět bohužel oproti servis24.cz komplikovanější. Doufejme tedy v nápravu.

  110. V servisu 24 interbanking jsem byla zvyklá si platbu z účtu posílat e-mailem. Vždy, když vznikl problém u druhé strany, třeba že jim platba nedorazila, mohla jsem jim potvrzení poslat. U george to nejde. Je nějaký způsob, jak si můžu platbu poslat k na svůj e- mail?

  111. Dobrý den, nemohu se přihlásit na George, přestože jsem se zaregistroval již 19.10. Navíc, když jsem chtěl zaplatit na jiný účet, musím uvádět i jméno příjemce, jinak platba neproběhne. Proč?

    • Dobrý den, jméno příjemce se asi uvádí kvůli ulehčení další platby, napíšete jméno a nemusíte přepisovat číslo účtu, ale nemuselo by to být povinné pole, toto je určitě špatně.

  112. Začínám si pomalu zvykat,ale stále mám výhrady k použití barev,hlavně v úvodním okně přihlášení! Jsou mdlé a nevýrazné! Kdo hůře vidí,dá mu to moc práce s kontrolováním. Stačilo by tak málo.Navštěvují stránky George i starší lidé.

  113. Nechápu, proč nové inter. bank. ( GEORGE ), když ještě stále je i SERVIS 24. Jsem starší člověk a GEORGE je opravdu nepřehledný. Na základě Vašeho pokynu jsem se přihlásil. V pokynu bylo uvedeno, že SERVIS 24 měl končit 30.9.2018. A to jsem s Vámi při přehlášení komunikoval i osobně telefonem.

  114. To se zase spořitelně něco povedlo. Zlatý Servis 24.
    Dnes se vůbec nemohu přihlásit, objevuje se mi jen mrňavý obrázek.
    Při přihlašování musím kliknout několikrát na klávesnici, abych napsala uživatelské jméno a heslo. Servis 24 si tyto údaje uměl zapamatovat. Zatím jsem nemusela žádné platby zadávat, ale i prohlížení naprosto nepřehledné.

  115. 17.10.2018 a už i dříve jsem platila Georgem, a od té doby už se nemohu vůbec připojit, bankéř mně poradil a i jeho rada nepomohla, používám tablet.

    • Dobrý den, zkuste si na váš tablet stáhnout aplikace George GO, bude to učtitě jednodušší než přístup přes web.

  116. Servis 24 byl přehledný a rychlý. Vše potřebné k zadání bylo na hlavní stránce.
    Těžko se přihlasuji a někdy se na účet vůbec nedostanu. Nejsem spokojena

  117. Dobrý den.Hodně často se rozčiluji,co jste zase vymysleli.Mám stále potíže s přihlášením do George.Nechápu,proč měníte to,co mají lidé vžité a tím pádem je i,pro nás,jednoduché s internetovým bankovnictvím,pracovat.Bude zase nějakou chvíli trvat než se zase vžiji do tohoto nového systému.Zdržuje mě to při práci!

  118. A taky mi nedává váš slavný George možnost odhlásit se, když jsem se pracně přihlásila svými údaji ze Servisu 24!!!

  119. Kruci, proč je to tak složité??? Servis 24 byl naprosto přehledný!!! Chci zaplatit přes internetové bankovnictví povinné ručení, ale nemohu se pro naprosto nepotřebné informace dostat k tomu, abych mohla zaplatit!!!

    • Dobrý den, po přihlášení do internetového bankovnictví máte dole vlevo modrý odkaz nová platba. Na menším monitoru možná nejde vidět, zkuste obrazovku posunout třeba trochu níže. Pro odhlášení použíjte vpravo nahoře tlačítko ODHLÁŠENÍ. (není moc dobře vidět, je modré, na modrém pozadí..)

  120. Zdravím Vás ,proč jsem nedostala email o zaplacení částky 554.- U servis 24 jsem ho dostala pokaždé.

  121. Nenašla jsem nezaúčtované transakce a ani nastavení aby po zaplacení přes internet mi přišla zpráva do mého emailu.Vůbec se mi to nelíbí asi změním banku.

    • Dobrý den,

      na úvodní stránce bankovnictví George, je pole ve kterém je napsáno: Napište, co pro Vás mám najít. Napište: Nezatříděné a vyjede vám nabídka: Nezatříděné on-line nákupy, nezatříděné výdajě, nezatříděné příjmy. Zde se můžete podívat na nezaúčtované transkace. Emaily ohledně platby, zjistím, ale pokud nakupujete na internetu, tak většinou email ohledně platby kartou posílá eshop.

  122. V nabídce George domácí platby jsem marně hledala kartu “Šablony plateb”. Prozraďte mi, kde se ukrývá. Díky

    • Šablony plateb jsou bohužel opět trochu nešťastně přesunuty. Najdete je v nabídce, která se jmenuje adresář a najdete ji u nové platby nahoře, vedle tlačítka Platba QR kódem a nebo klikněte nahoře na ozubené kolečko a vyjede vám nabídka, ve které je odkaz také. Pokud víte, pod jakým jménem máte šablonu uloženou využijtena úvodní stránce george vyhledávání a napište název šablony.

  123. jo, a chtěla jsem opravit chybně zadaný název u zadání trvalého příkazu a neměla jsem šanci to opravit – nikde není šipka vrátit zpět…vrátilo mě to zpátky na začátek a já musela vyplňovat vše znovu

  124. ZADALA JSEM NOVOU TRVALOU PLATBU A VŽDY SE MĚ TO PTALO, ZDA CHCI POTVRZENÍ ZASLAT NA E-MAIL. JAK LZE POTVRZENÍ TŘEBA I O TRANSAKCI ZASLAT Z “GEORGE”,

    • Dobrý den,

      na george.csas.cz zadejte stejne údaje jako používáte pro přihlášení na servis24.cz pokud vám to nejde kontaktujte telefonem Vašeho bankovního poradce.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, popřípadě si pročtěte návody, které jsem pro Vás zatím sepsal, díky.

Štítky: , ,

Nejčtenější návody

  1. Výpis z účtu George
  2. Jak dobít kredit přes aplikaci George Go?
  3. Potvrzení platby na email
  4. Tisk historie transkakcí
  5. Jak instalovat aplikace z google play
  6. Chat s podporou

Rychlovky z George

Půjčku od ČS můžete nově do 30 dnů zdarma vrátit.

  • Za sjednání nic neplatíte
  • Nízké splátky nezatíží váš rozpočet
  • Splácení si můžete rozdělit na 1 až 4 roky
  • Mimořádnou splátku i doplacení máte zdarma

Reprezentativní příklad

Úvěr ve výši 140 000 Kč se splatností 96 měsíců a úrokovou sazbou 6,99 % ročně má měsíční splátku 1 915 Kč. Jednorázový poplatek za vyřízení úvěru online je 0 Kč, v pobočce pak činí 1 400 Kč. Měsíční poplatek za správu úvěru je 0 Kč, RPSN je 7,6 % a celková částka splatná spotřebitelem 185 240 Kč. Díky řádnému splácení bude u tohoto úvěru počet odpuštěných splátek 12, doba splácení 84 měsíců, úroková sazba 3,96 % ročně, RPSN 4,4 % a celková částka splatná spotřebitelem 162 260 Kč. Výše měsíční splátky se nemění. Bližší podmínky odměny ve formě prominutí splátek najdete v úvěrové smlouvě.

Hypotéky

Banky

  • Česká spořitelna
  • ČSOB
  • Moneta
  • Poštovní spořitelna
  • Fio banka
  • Mbank
  • GeMoney
  • KB
  • AirBank
  • ING Konto
  • Raiffeisenbank
  • UniCreditBank
  • Equa bank
  • Hallo bank

Česká spořitelna

Česká spořitelna je největší bankou v České republice. Má více než 4.7 milionu klientů. Česká spořitelna má dnes bankomat, dá se říci, na každém rohu (celkový počet bankomatů je 1742). Pokud hledáte nějaký bankomat ve Vašem okolí, není nic jednoduššího, než se podívat na web České spořitelny a zjistit si, kde se nejbližší bankomat nachází. Přímo na podstránku bankomatů se dostanete kliknutím na tento odkaz.

Servis 24

Servis24.cz je internetové bankovnictví České spořitelny. Do konce tohoto roku (vypadá to, že servis24 bude končit už 30.6.2019) jej ještě můžete používat, pak ale ČS převede všechny klienty pod nové internetové bankovnictví George. Doporučujeme se už na přechod pomalu začít připravovat. Vzhled je totiž o dost jiný, než aktuální bankovnictví. Je samozřejmě pěknější a má lepší UX (uživatelská přívětivost), ale pokud už jste na něco zvyklí, tak je změna vždycky k horšímu. Nicméně garantuji Vám, že si na nové bankovnictví zvyknete rychle. Nevím, jak to bude vymyšleno po ukončení servisu24, ale řekl bych, že po ukončení provozu servis24.cz bude uživatel jednoduše přesměrován na nový web george (george.csas.cz).

George internetbanking

Co to ten George tedy je? Je to nové chytré internetové bankovnictví České spořitelny. Co to znamená? Bankovnictví servis24 už bylo zastaralé - zkuste si schválně vyhledat nějakou svoji starší platbu. George je krok kupředu. Jak designově, tak funkčně. A hlavně nemusíte se bát, že příjdete o nějaké své uložené kontakty, nebo platební historii. Všechna data se automaticky převedou do George. Velký plus dávám Spořitelně za to, že přihlašovací údaje jsou stejné jako do servis24. Bohužel, například George Go, kterou si již můžete stáhnout do svého mobilního telefonu, a díky které můžete mít svůj účet pod kontrolou odkudkoliv a kdekoliv. Chválím také za to, že George Go dokáže uchovat například Váš otisk prstu (pokud váš telefon tuto funkci má), takže nemusíte nudně zadávat Vaše dlouhá bezpečností hesla, takže vstup na Váš účet bude zase o něco snadnější. Ještě je důležité dodat, že zatím na Georgovi fungují jen osobní účty, podnikatelské účty se budou převádět až někdy ke konci roku.

Jak už jistě všichni víte, přihlášení do Vašeho internetového bankovnictví provedete na adrese: https://george.csas.cz Česká spořitelna Vás ale z této stránky přesměruje na stránku: https://bezpecnost.csas.cz, takže se nelekněte - jste na správné stránce pro přihlášení.

Co je to ten George klíč?

Jednoduše řečeno, je to aplikace, díky které už nebudete muset přepisovat otravné SMS kódy. Bohužel, abyste si aplikaci mohli nainstaovat, musíte napřed na pobočku nebo do nejbližšího bankomatu a vyžádat si tzv. Aktivační kód.

George klíč je opět ke stažení na Google Play nebo Apple store. Stačí do vyhledávání ve Vašem telefonu napsat George klíč.

George klíč Vás zbaví přepisování otravných SMS kódu

V září vstoupila v platnost nová směrnice EU o zabezpečení digitálních služeb, jejím cílem je docílit většího zabezpečení internetového bankovnictví. Proto budete muset nyní každou transakci potvrzovat SMS kódem. Stáhnětě si aplikaci na Google Play nebo App store a vyhněte se otravému přepisování. Pokud zvolíte tuto možnost, nebudete muset potvrzovat transakce zadané přes mobilní bankovnictví do výše 12 500Kč.

Proč web vznikl?

Svým blízkým a známým jsem asi 100x vysvětloval jak se přihlašovat na internetové bankovnictví servis24, když jsem zjistil že Česká spořitelna plánuje novou aplikaci a chytré bankovnictví jménem George, řekl jsem si, že se situace bude určitě opakovat znovu a všichni budou tápat a nebudou vědět jak se přihlásit. Tento web snad pomůže nejen mým blízkým, ale i Vám. Tento web není oficiální ani jinou prezentací České spořitelny. Na webu najdete videa, články a návody informující o novém chytrém bankovnictví George, které najdete na george.csas.cz.

Bankovnictvi George fanweb s návody a články od každodenního uživatele bankovnictví. Potřebujete vytvořit web? Tvorba webových stránek // Ochrana osobních údajů