Bankovnictví-george.cz

Česká spořitelna: George přihlášení na george.csas.cz

sdílej na facebooku sdílej na googlu sdílej na twitteru


Rychlá pomoc pro ty, kteří neví, jaká je webová adresa nového chytrého bankovnictví.

george.csas.cz přihlášení do bankovnictví George

george.csas.cz náhled okna pro přihlášení bankovnictví George


Takto vypadá úvodní stránka nového internetového bankovnictví:

Česká spořitelna pomalu, ale jistě přechází ze servis24.cz na nové internetové bankovnictví George. Problém je, že většina klientů ještě neví, jak se na něj vůbec přihlásit. Většina má ve svých prohlížečích uložen ještě odkaz na servis24.cz a po zadání george.cz se dostanete na stránku ne internetového bankovnictví, ale na stránku s informacemi o internetbankingu, což je blbost. Stránka pro přihlášení do banky je george.csas.cz a pokud nejste moc zběhlí, hledáte na internetu jak se na web vůbec dostat. Tato stránka Vám pomůže, rychle a jednoduše. (Bohužel odkaz na proklik na web jsem odstranil z důvodu bezpečnosti)

Takže důležité je si zapamatovat adresu: george.csas.cz

Pokud jste starší nebo špatně vidíte, určitě si všimněte teček, které jsou mezi slovy george a csas.

(Kliknutím na obrázek, přejdete na přihlášení do bankovnictví George. Stránka se otevře v novém okně)

Případně tuto adresu napište do pole pro zadávání www adresy, to je to pole kde píšete například www.seznam.cz pokud adresu napíšete dobře objeví se Vám okno pro přihlášení a v adresním řádku budete mít zelený zámeček, znamená to že jste na zabezpečné stránce pro bankovnictví od České spořitelny, vypadá takto:

Pokud je pro Vás napsání této adresy složité, zapamatujte si druhou adresu george.cz poté si všimněte v pravo modrého odkazu internetové bankovnictví, najeďte na něj a vyjede Vám odkaz George.

Přihlašujete se na George poprvé? Použíjte stejné údaje jako používáte pro servis 24. Jste podnikatel? Tak to máte ještě čas, George je zatím pouze pro osobní účty. Edit: Mě už George funguje i na podnikatelském účtu.

Máte dotaz k přihlašování, nebo po přihlášení na webu george.csas.cz vám něco není jasné? Popřípadě si neumíte s něčím poradit? Napište mi a já vám poradím. Než něco napíšete tak se podívejte do komentářů, jestli váš dotaz nebyl už někdy zodpovězen.

Nejčastěji chcete vědět jak se posílá potvrzení o platbě na email. Tato funkce se objevila až před koncem roku 2018, návod najdete zde.

Další články na toto téma

  • Jak potvrdit platbu bez přepisování autorizačního SMS kódu na iphonu?Jak potvrdit platbu bez přepisování autorizačního SMS kódu na iphonu? Myslel jsem si, že tuhle fintu zná více lidí, ale jak jsem včera zjistil někomu toto mohlo ujít. Pokud vlastníte mobilní telefon značky iphone máte možnost autorizační sms kód vkládat z […]
  • George se zbláznil, teď chce i datum narozeníGeorge se zbláznil, teď chce i datum narození Po zadání klientského čísla nebo uživatelského jména by jste chtěli dělat co? Zadat heslo a dostat se na Váš bankovní účet. Ale od teď to bude zase trochu složitější. Náhled […]
  • Aplikace George Go se mění na George a další změnyAplikace George Go se mění na George a další změny 31.října 2019 vyšla aktualizace aplikace George Go. Nejdůležitější je asi zpáva, že George Go, už se nejmenuje George Go ale jenom George. Česká spořitelna se k tomuto změnu jména zatím […]
  • George a potvrzení platby na emailGeorge a potvrzení platby na email Nechtěl jsem o tom psát i když je to velká věc a všichni na ni čekali, ale říkal jsem si, že neexistuje nikdo kdo by si zprávy nevšimnul, jelikož ji Česká spořitelna zobrazuje hned […]
  • Návod: Uložení transakce do pdfNávod: Uložení transakce do pdf George zatím neumožňuje zasílání potvrzení o platbě na email, což může být pro některé uživatele problém. Jak tento problém vyřešit? Můžete si potvrzení uložit do počítače a pak si ho […]

152 příspěvků “Česká spořitelna: George přihlášení na george.csas.cz

  1. Vzpomínáme s nostalgií a láskou na jednoduchost a srozumitelnost servisu 24 oproti Georgemu. Podivujeme se že jste už nevyslyšely tu vlnu kritiky.Strácíte své hlavní klienty (starší generaci).
    Senioři z Chebu

  2. Třetí den mi nejde potvrzovací SMS.Prý u některých klientů to nejde.Omluvili se.K čemu je ta omluva?

  3. emilianvanek@seznam,cz
    Jsem přesvědčen, že se Spořitelna vzpamatuje a urychleně zruší zmateční George a laskavě ke klientům,kteří jí dělají finanční výdělek přistoupí rychlou změnou na ,když ne vrácení Servisu 24,tak na nějaký jiný ,přehledný finanční systém,který bude vyhovovat přehledností a rychlostí práce klientům spořitelny.Spořitelno,nechte si Vaše nesmysly a la George s grafickými “vychytrávkami” a nám,kteří Vám dělají počinek a to zatraceně velký dejte ndo chodu něco co je srozumitelné pro každého,nebo my nespokojení po skoro 50ti létech u vás odejdeme ke konkurenci,která bude brát v úvahu naše potřeby rychlého a srozumitelného bankovnictví.Nejednoduší řešení:Vrátit SERVIS24!

  4. Je to zase další past na nás seniory. Proč nenechat jednoduché bankovnictví přes servis 24 a komplikovat to zbytečně nepřehledným systémem.

  5. Když se chci přihlásit do george,objeví se okénko do kterého mám zadat svoje klientské číslo. Ráda bych ho zadala,ale bohuže,nejde tam dát kurzor,ať dělám,co dělám. Tyhle novoty stojí za ho… Zlatý SERVIS 24 !!!!!!

  6. Souhlasím se všemi negativními hodnoceními nepovedeného George.Většina normálních lidí není v IT vzdělána, a tak mi připadá, že se tady nějaký “ajťák, zavřený ve své kleci bez kontaktu s okolním normálním světem, chtěl zviditelnit, aby dokázal svou důležitost, a zplodil tuhle nesrozumitelnou nestvůru. Ač je mi už 72 let, jsem už dlouholetým uživatelem PC, a taky Servisu 24, ale tohle mně úplně vykolejilo, nemohu najít nic, co bych potřebovala mám obavy, aby mi nevznikly problémy s platbami. Většina lidí nejsou podnikatelé.Chci jen normální účet, z kterého oplatím a přijímám platby, nějaké ty šablony a to je vše.

  7. Jak uložit uživ. jméno a heslo do prohlížeče v PC abych si to nemusel pamatovat a pokaždé vyplňovat…jak to šlo u Servis24 nebo u jiných bank. Pak přijde SMS kód, který zadám a je to OK.
    Děkuji

  8. Nemám pro tento systém slov.Servis24 fungoval bez obtíží a hned. Přihlášení na george katastrofa!!!Kolikrát mi to trvá několik dní,než se vůbec připojím. Uvažuji o změně banky.

  9. Vážení, co jste to vymyslelí? Já s tím vaším programem už 2 měsíce nejsem přes ČS schopna platit telefon O2, takže jsem v prodlení a telefon mi odpojili. Kdo to vymyslel_?_ Mysleli jste na starší a staré lidi, kteří byli rádi že se naučili platit přes internet. Jsem na infarkt. Marie 74 let

  10. Temer 100% uzivatelu je s novym paskvilem jmenem George nespokojeno co stim CS bude delat,proc musi vsichni programatori kopirovat Windows 10 naproti tomu Apple nedela zadne zrudnosti svym uzivatelum stale pouziva zakladni kostru sveho systemu.
    Nechci pouzivat GEORGE vratte nam Servis24.
    Uvazuji o prechodu k jine bance.

  11. Dobrý den.
    George je opravdu zbytečně komlikovavý. Jelikož 11/2018 zablokovali Servis 24 byl jsem donucen ho používat. Platby kartou se odečtou i po 3-6 dnech(u všech marketů, servis 24 to měl někdy pouze u Lidlu). Takže peníze tam virtuálně jsou ale další převody se neprovedou jelikož ve skutečnosti peníze nejsou. Nevím proč v platbách musím vyplňovat příjemce když si to systém může najít v databázi jako dříve, nebo když potřebuji tak si to doplním… . Šablony jsou nepraktické zavírají se, mají po dvojí platbě zafixovat i částku ale nedělají to. Ověřovací sms je třešnička na dortu. Proč si to nemohu zrušit(na vlastní riziko) nebo se to neudělá jako v mobilní verzi(z toho by se pouze využil pin kod), negativ je moc ale za ty pomalu 3 roky to mohli doladit. Prostě proč to dělat jednoduduše když to jde dělat složitě. Zlatý Servis 24. George když bude někdo chtít tak ho stejně prolomí ale on je poslední kapka. Protože : Mimo jiné jsou u ČS dvojí poplatky za platby, např.príchozí?/odchozí úhrada 5Kč + úhrada z?/do jiné banky 2Kč = 7Kč. Vím není to moc ale násobte to třeba 19x, hustý.Jakmile splatím půjčku, odcházím.

  12. Neštěstí -přihlásit se do nového george -a rady ,že mi nepíše klávesnice jsou zbytečné – 77777 – píše ,ale přihlásit se nelze -nepřehledné,zmatené – asi by to chtělo školení pro více lidí než jen zaměstnance ČS

    • Dobrý den, především – vraťte Servis24!!!!!
      George je nepovedený paskvil, výsměch nějakého ajťáka, který ho nikdy nebude používat.
      Konkrétně: proč u všech rohatých není možno stáhnout výpis plateb na určitý účet za určité období????!!!! (třeba měsíční nájem za 4. čtvrtletí) Musím stahovat po jednom výpis za každý měsíc – trvá to mnohonásobně déle a spotřebuje se hromada papíru!!!

  13. příšernost, tenhle GEORGE
    snažím se udělat příkaz, dojdu k zaslání potvrzující SMS a hláška, že se něco nepovedlo a že to mám zkusit znovu!
    takhle celkem 3x!!! takže na to nakonec kašlu, že to zkusím zítra
    ale nakonec všechny 3 příkazy, co se “nepovedly” najdu jako plánované platby na ráno a musim je jednu po druhé rušit, včetně potvrzovací SMS

  14. prošla jsem přes všechny již zmíněné potíže, komplikované platby které dříve proběhly bez potíží. Nelíbí se mi celkový systém oken, přechody do účtů, komplikované vyhledávání platebních šablon, nejsem maximálně spokojená a už mě to nutí změnit banku… Už dříve jsem upomínala na spořitelně, že nás nutíte do změn které nemají efekt…udělějte pro lidi dobrý krok… to se nepovedlo… pěkný den Jiřina

  15. Novy GEORG stoji za h……… Nezlobte se,ale musim to tak napsat. A podle vseho co jsem cetla, nejsem jedina!!!! Ba naopak!!! Necetla jsem jedinou POSITIVNI recenzi!!! Vsichni lide jsou nespokojeni a maji s tim problemy!!! Ja stojim za SERVIS24!!! Vratte ho zpet!!! Zdenka

  16. Dobrý den.
    Mě by jen zajímalo jestli mohu reklamovat notebook,který jsem po druhým spadnutí george a nehouc ověřit zda skutečně platba odešla rozmlátil o stůl.Nebyl sice nový,ale plně funkční.Magora co naprogramoval goorge bych zavřel do blázince a nikdy již nepustil mezi lidi.Byl to totální magor.

  17. Při zadání účtu druhé platby na stejného příjemce (pojišťovna) se na zlomek sekundy zobrazí okno “Pokračovat v platbě – pro tohoto příjemce už máte zadanou transakci ve výši xxx, chcete v ní pokračovat?” (zachyceno pomocí printscreen), platba se uzavře a stránka George je zablokovaná, musí se načíst znovu. Tohle není použitelné, jak toto mohli pustit do provozu?

  18. Dobrý den, přidávám se na stranu nespokojených klientů s novým internetovým bankovnictvím. Nevyhovuje mi přihlášení přes sms. Může se stát, že ztratíte, zapomenete, či vám bude ukraden telefon a co pak? George, je nepovedený, nepřehledný, nově pojmenovaný, neintuitivní. George mám aktivní měsíc a tolikrát jsem již volala na linku pomoci, jak na Servisu ani ne za celou jeho dobu. Nemohu dohledat platby, nemohu si měnit příkazy. Nechci si pojmenovávat platby, které provadím třeba jednou za život. Stačilo mi napsat do poznámky, o co se jedná a dle toho jsem platbu vždy dohledala. Mohla jsem si variabilně hledat, dle období a zároveň dle č. ú., či kódu banky a slova nebo částky, šlo to vše najednou, teď to nejde. Včera jsem si díky nepřicházejícím SMS zablokovala účet a musela jsem tedy bud hodinu počkat nebo si zajít na pobočku či do bankomatu pro jednorázový identifikační kód. Proč? Potřebovala jsem rychlou akci a ta se nekonala. Šla jsem si na pobočku pro vygenerovaný ident. kód, abych si mohla udělat aktivaci pro odblokování hlasem, pro případné další zablokování a vedoucí pobočky sama nevěděla, co to je. Musela si volat sama volat pro pomoc. Chápu modernizaci, navedení na mobilní aplikace, ale nechápu tu rapidní změnu, proč jste nevycházeli ze Servisu 24. A neponechali jeho základ? Já nepotřebuji vidět po otevření bankovnictví stranu co mě čekají za platby, ty jsem si přece zadala sama. Proč nejsou na boku, jako dřív nebo kdyby šly alespoň stáhnou do menšího rolovacího rámečku. Zkrátka: to se nepovedlo a uvažuji o odchodu k jiné bance, kde již mám účet a bankovnictví je naprosto jednoduché a přehledné.

  19. Dobrý den, s přítelem používáme george na jednom počítači. Mobilní aplikace nemáme a nebudeme mít. Moje dotazy: já se dostanu na účet zadáním čísla a hesla, můj přítel musí použít příchozí sms. Proč tomu tak je a jakým způsobem si přítel může nastavit přihlášení bez sms. Za odpověď předem děkuji. Iveta

    • Dobrý den, příchozí sms je další krok v zabezpečení, přítel má asi tzv. Bankovní identitu, kterou časem si myslím dostanou všichni uživatelé George, takže je tu spíše otázka, kdy i vy budete muset začít používat ještě ověření příchozí sms zprávou.

    • Až budete potřebovat odeslat větší částku než je v George nastavená, tak bez návštěvy ČS a instalace aplikace do mobilu to nejde. Absolvovala jsem dvouhodinovou akci, kdy mi zaměstnanec ČS vymazal z mobilu několik aplikací, aby tam George mohl nainstalovat.

  20. Jsem starší člověk a myslela jsem si,že jen já to neumím.Je to pro mne dost složité a raději na účet ani nechodím.Nevím na co kliknout,než se dostanu kde chci.

  21. dobrý den,jsem klientem spořitelny od roku 1972 ale takový systém jsem nezažil,prostě Jirka nejde, dnes se nedá ani přihláísit,tabulka tam je ale nejde se do ní psát,skusil jsem 24,tam to jde ale vyhnalo mé to zase k jirkovi,rozhoduji se že ořejdu k jině bance.

  22. Velice špatně se v tom hledá.problémy s limity,slabě tištěné texty,je potřeba trávit více času proti servisu.Doufám,že se spořka vzpamatuje když stratí několik tisíc klientů.

  23. Strašně zdlouhavé a nepřehledné pracovat v Georgovi, zvažuji změnit banku. Toto není zjednodušení,možná více chráněno. Kdo to mohl vymyslet ?

  24. Dobrý den,kdo zase vymyslel tak nepřehledné internetové bankovnictví George,zbytečně vše složité,nepřehledné,než vůbec přijdete na to co tam máte udělat,myslím.že zbytečné přihlašování ppřes sms kod,někdo za to dostal dost zaplaceno,když tohle vymyslel,ráda bych zpět servis 24,hodně jednoduchý,vše tam šlo bez problémů,jednoduché a dostupné,kdybych nemusela,tak tam ani nepřejdu,někdy dělá problém se tam i přihlásit,vůbec s tím nejsem spokojená,zkuste se zamyslet,zda by nebylo dobré vrátit zpět servis 24,dost velká část lidí,by to uvítala.

  25. George je paskvil. Oproti S24 chybí filtr vyhledávání operací v historii transakcí. Chybí šablony plateb. Velmi omezení možnost personalizace oken. Atd….

  26. Nejde mi kopírováním vložit heslo a to ani KeePassu ani už zkopírované jako text.Ve 24-ce fungovalo samodoplnění.
    Asi pro jednoduchost budu používat “1234”.
    Ukládat heslo v prohlížeči se mi nezdá rozumné.
    Jde velmi jednoduše aktivovat.

  27. Kterej blbec to předělával- Zjednoduěte výběr možnosti přihlášení-zavádíte nové výrazy, které jsou nesrozumitelné

  28. Plně se ztotožňuji se všemi námitkami uživatelů. Jako zákazník, kterému má banka sloužit (a nikoli obráceně) požaduji návrat předcházející aplikace. Jsou také jíné banky, které podobně stupidní systémy zatím nezavedly, tak nejspíš nezbude nic jiného, než se obrátit na ně.

  29. Mohu jenom souhlasit,že George se vůbec nepovedl.Je to opravdu problém se přihlásit .Strávím s tím celý večer a jsem pěkně nas…
    Servis 24 byl úplně bezproblémový

  30. GEORGE je neprehledny a nektere veci komplikovane dohledatelne. Navic nelze od okamziku prihlaseni na GEORGE ( ze Servis 24 ) vytisknout vlastni vykazy zpetne. Myslim, ze nevyhovujici nam zakaznikum. Servis 24 byl prehledne jednodussi.
    Pozitivni hodnoceni si zrejme dela banka sama ?!

  31. Jakej TROUBA vymyslel nepřehledné GEORGE a asi dostal tučnou odměnu když to prosadil!!!!!!!!!!!!!!a spousta klientů nesouhlasí – ale to je jedno, že ?

  32. George mně připadá nepřehledný a zbytečně složitý proti Servisu 24, kde na první pohled bylo vše jasné. Je to nepovedené dítě, rád by byl za Servis 24.

  33. Nechápu proč musí být nový program úplně jiný. Proč není zachována stará struktůra. Než se k něčemu dohrabu spadne mně stránka.
    Pokud si někdo myslí, že mně usnadnil život tak pravý opak je pravdou. Už tři měsíce nemám přehled o účtu a platby chodím vyřizovat do banky. Zvažuji změnu banky.

  34. Není to vůbec dobré,naopak horší!Poděkování těm,kdo to vymyslel.Souhlas s těmi,kteří nadávají a mají proč.Proč dělat věci jednoduše,když to jde složitě!

  35. Půl století jsem u České spořitelny, spokojená jsem byla do té doby, než jste “přikázali” slavného George, jestli si vážíte svých klientů, kteří také píší o nespokojenosti Vaší slavné novinky, vrátíte zpátky Servis 24. A to pak bude správné gesto vůči svým klientům

  36. Tento systém je pro mne nevyhovující,nepřehledný,zdržuje a při odchozí platbě ne všechny zadané adresy příjemce přijme.Servis 24,byl 100x lepší.Pokud zůstane tento systém i nadále přejdu k jiné bance

  37. Dobrý den, reaguji na podměty uživatelů nový internetový systém Geoge – prostě něco nepředstavitelného, člověk nemůže najít vůbec nic přehledného – již se mně podařilo umazat některá data ze Servisu 24, které se tam překlopily Servis 24 jsem používal od jeho vznik, vždy bez problémů a tenhle výtvor je něco děsného je otázkou komu vycházele ČS vstříc, to musel být balík za realizace spíše to zavání nějakým tunelem, v podstatě je to krok spíše k mobilkářům a pro standartním použitím k pc to nevyhovuje v 3krocích zadávat přihlašovací údaje uffffffffff a vůbec mně nezajímájí přitroubý smajici uskutečněných nákupů

    • Od minulého pátku /7.12./ se nemohu připojit na george. V pátek jsem byl v ČS a tam mně paní řekla, že je porucha na rakouské straně. Tak teď nevím, zda si ze mě střílela nebo ta porucha na rakouské straně neustále pokračuje. Jinak máte všichni pravdu. Zlatý Servis 24. Budu rušit v ČS účet. Srandu ať si dělají z někoho jiného, moje trpělivost skončila.

  38. Proč se drbat prvou rukou za pravým uchem, když to jde i levou kolem celé hlavy?! To je smysl nesmyslu zvaného George. Proč věci fungující v této zemi od začátku internetového bankovnictví ponechávat v jejich jednoduchosti, když to jde lidem znepříjemnit, pokazit a zabít?! Včera jsem se po půlhodině proklikal na své účty, uskutečnil jednu platbu, a dneska se s pitomou částkou 346,-Kč nemohu k účtům dostat vlůbec. Jděte s tím opravdu do háje!!! Kolik si někdo hodně ziskuchtivý na tom systému vydělal?! Je to hrůza! Jiří P. Kříž

  39. Mohu se jen přidat k nespokojeným,nevím,proč nedali zkušební verzi, aby se klienti sami rozhodli, co je pro ně nejlepší!.Každopádně Česká Spořitelna tím ztratí mnoho klientů a já budu jednou z nich!

  40. Takový chaos s tím stupidním “georgem” jestli jste normální vraťte servis 24, bylo to přehledné a dobré, všichni moji známí si na tuto hloupou a složitou novinku stěžují. Ale to je asi záměr, že?

    • naprosto ze všemi souhlasím.Je to děs a hrůza!!!Vraťte SERVIS.Tímto odejde i zbytek klientů.Nepřehledný nesmyslný výmysl

  41. Dobrý den.
    George se vůbec nepovedl. Jsem i klientkou air bank, vše je přehledné, jednoduché, bezchybné a hlavně SPOLEHLIVÉ. Vrcholem všeho je dnešní výpadek, tj. 7.12.2018. Jak je možné, že v polovině transakce přestane fungovat a nevím, zda došlo k mému odhlášení ze systému? Se servisem 24 jsem byla spokojená, a se mnou, jak ze shora uvedených příspěvků vyplývá, i více klientů, tak proč jste jej jen “nedoladili”? A ta grafika … bez komentáře.

  42. Dobrý den s touto novou aplikací George vůbec nejsem spokojený. Na zadávání platby potřebuji více času. Je to zbytečně složité a nepřehledné. Uvažuji o změně banky.
    Petr

  43. Je to masakr, servis 24 byl 100x přehlednější.
    Škoda úsilí, času a peněz, než se zase všichni zaučím.

    S pozdravem Bojanovská

  44. Nechápu kdo zas na tu kokotinu přišel a kolik to stálo peněz.Servis 24 byl absolutně lepší a s tímto paskvilem se to nedá srovnat.Je to strašně zdlouhavý a nepřehledný.Mám dotaz zda se 24 vrátí nebo mám raději přejít k jiné bance,protože George mě jedině rozčiluje.

  45. Geoge je pro starší lidi naprosto nepřehledný, špatně čitelný. Bydlím na vesnici, proto jsem již 15 let používala Servis 24, ale teď uvažuji o změně banky.

  46. Doufám, že georg má smlouvu i se zdravotními pojišťovnami, protože jestli se z tohohle vynálezu někdo nepomátne, tak to bude zázrak. Bez problémů používám servis24 několik let téměř denně a nyní se mi na georg vynález podařilo přihlásit za několik dní jedenkrát, při naskočení hlášky Jejda, něco se pokazilo a výsměšné ikony vedle mi stoupá tlak. Doufám, že se mi alespoň jedenkrát v měsíci podaři uhradit co potřebuji. Neuvažuje spořitelna o návratu k funkčnímu systému?

  47. celej george nestoji za nic je to nehezke neprehledne a zbytecne servs24 byl o mnoho lepsi nechapu proc se meni něco co funguje leta bez problemu za nejaky paskvil který nedela to co ma a když nahodou ano tak je to zdlouhave a ubijejici

  48. Souhlasím již s napsanými komentáři, že servis 24 byl daleko přehlednější jak po servisní, uživatelské stránce, tak i grafické. Prostě swrvis 24 byl lepší. Navíc po cca deseti přihlášeních mám problém se do nového bankovnictví vůbec dostat. Zkouším to ji 4 dny a stále nic. Zadám uživatelské jméno, heslo, přijde mi potvrzovací kod SMS a stránka zmizí a hlásí, jejda něco se pokazilo. V čem je problé ?????

    • Dobrý den, z aplikace se odhlásíte tak, že kliknete vpravo dole na odkaz nastavení a pak vpravo nahoře Odhlásit.

  49. Dobrý den, po zadání klientského čísla a stisknutí klávesy mi naskočí automaticky přihlašovací heslo, to nechci. Jak to zruším?

    • Dobrý den, vypadá to že jste si heslo uložila do Vašeho prohlížeče. Záleží jaký máte prohlížeč, ale musíte najít možnosti nebo nastavení, pak většinou zabezpečení a uložené přihlašovací údaje. Když mi napíšete jaký máte prohlížeč, napíši vám to přesně.

    • Dobrý den, zkontrolujte jestli máte na klávesnici zapnutý Num Lock Někdy je u něj zkráceně jen num lk (je to funkce, která umožňuje psát čísla na klávesnici) většinou tuto klávesu najdete nad číslem 7 na numerické klávesnici.

    • Na úvodní stránce aplikace klikněte na Váš osobní účet, poté klikněte na nastavení a měl by jste vidět záložky Trvalé platby, Vytvořit QR kód a další je Dobití kreditu. Pak jen vyplňte telefonní číslo a částku.

  50. Při platbách přes Servis24 jsem u počítače trávila jen chvilky, všechno bylo přehledné a na místech, kde by to jeden čekal. Teď jsem několik plateb uskutečnila, ale času s tím stráveného je mi fakt líto. Třeba někdy pochopím, proč to musí být tak složité proti S24. Je to nepřehledné a trochu k vzteku.

  51. Geoge je hroznej paskvil koho napadlo funkční a zaběhlý systém měnit dostal určitě dobře zaplaceno kdyby jste ty peníze raději dali dětem. Orientovat se v systému
    a třeba jen zaplatit vyžaduje víc času než dojet do banky nemluvě o nervozitě. jestli šlo o zvýšení bezpečnosti tak přidání telefonického kódu pro přihlášení šlo určitě
    udělat bez změny systému .

  52. Chci zde také vyjádřit svůj poznatek k aplikaci George. Je to zmatená a velice nepřehledná aplikace a proti Servis 24, který byl jasný a přehledný, je mnohem horší. Proč si nemůžu transakci poslat na e-mail a musím to řešit přes tisk? Kdo to proboha vymyslel? Vraťte nám Servis 24….

  53. Dobrý den, to by mne zajímalo, kdo si na nové aplikaci namastil kapsu – kolik to celé stálo? Obyčejným lidem vyhovoval servis 24!!!
    A jestlipak tento komentář také otisknete???

  54. Dobrý den, jak mám provést změnu, abych nemusela zadávat kód ze sms, používám pouze počitač a ne mobil. Nový georg je skutečně zmatečný zvláště pro seniory i když jim servis 24 nedělal žádné problémy. Děkuji

    • Dobrý den, bohužel myslím že potvrzovací SMS z důvodu zabezpečení vypnout nejdou. Můžete zkusit bankovního poradce.

  55. Z produktu OPTIMUM-majetkový účet bych chtěla
    částečný přesun(prodej)Kč,- na jiný účet.
    V servisu 24 tato transakce byla srozumitelná, ale v GEORGU nevím jak, prosím poraďte.Děkuji

    • Dobrý den, když si posílám peníze ze svého účtu na účet, tak u nové platby začnu v adresáři psát své jméno a vyjedou mi všechny učty, které v georgovi mám a pak stačí jenom doplnit částku. Bohužel nevím jestli toto řeší Váš problém s produktem optimum nemám žádné zkušenosti, když tak kontaktujte přímo banku.

    • Dobrý den, po přihlášení na účet, kliknětě vpravo na odkaz historie transakcí (je šedý nejde moc vidět, nevím proč.) Vpravo nahoře je pak ikonka tiskárny (opět šedá a málo viditelná) klikněte na ni a pak vám vyjede okno, kde si můžete filtrovat měsíce.

  56. Dobrý den,užívám aplikaci george v mobilu,docela jsem se zorientovala a používám už jen toto místo servisu 24 přes PC.Dnes jsem chtěla zaplatit nákup přes internet,což dělám pravidelně bez problémů,ale měla jsem větší částku než limit.Takže jsem si zvýšila limit,mezitím mi píplo,že mi přišla sms s autorizačním kodem,musela jsem se tedy odhlásit,vlézt do meilu,napsat si kod a znovu do george,abych zadala ten autoriz.kod.Ale pořád mi pípal další a další nový kod v sms,takže jsem vlastně platbu nemohla provést,protože mi stále chodil nový kod.No a když jsem chtěla zkusit,jestli funguje odchozí platba,což jsem provedla ze svého sporožirového účtu na kreditní účet,tak to nefunguje a pořád se to točí.Teď jsem bezradná,protože mi tím pádem nejdou odeslat platby a když jsem to chtěla učinit přes počítač,tak jsem se nemohla přihlásitani na servis 24 ani na george v PC.Co stím?Děkuji za info.

    • Dobrý den, když vám příjde sms neodhlašujte se, nevím jak to je u andoridu, ale například u iphonu stačí prstem z horní obrazovky stáhnout notifikační centrum a jenom se na sms kód podívat a přepsat ho. Vypadá to, že máte účet zablokovaný, zkuste zavolat vašemu bankovnímu poradci.

  57. Zatím jsem nabyla dojmu, že se vaše služba zhoršila. Stále je to pro mne nepřehledné a orientace v účtu jako takovém je nepříjemná. Navíc pro přihlášení potřebuji i přihlašovací kód do mobilu a netuším zda přihlášení tímto způsobem mohu změnit.

    • Pokud se přihlašujete klientským číslem a heslem na george.csas.cz tak sms kód nepotřebujete. Pokud máte vytvořený bankovní ID (tzv. Identitu) tak je zde sms kód povinný. Doporučuji nainstalovat si do telefonu George Go, po prvním přihlášením máte možnost nastavit si přihlášení například otiskem prstu, takže nemusíte přepisovat otravné sms kódy.

  58. hledám jak si zobrazit pohyby na účtu za minulý měsíc, abych si je mohl vytisknout a marně. Plně souhlasím paní Frydrychovou, člověk kroutí hlavou nad tím jak svým zákazníkům komplikujete život. Rozhodně se od vás odhlásím

    • Dobrý den, po přihlášení na účet máte před sebou okno, které se jmenuje pohyby na účtu. Vpravo je odkaz historie. Po kliknutí na odkaz je opět vpravo nahoře ikonka tiskárny, klikněte na ni vyjede vám okno ve kterém si můžete filtrovat měsíce, čtvrtletí, popřípadě vybrat datum od a do. Pak už jenom kliknětě na vytisknout.

    • Dobrý den, heslo jde změnit pokud používáte IDentitu (ověření heslem + sms) Nahoře vpravo je ikonka ozubeného kolačka, klikněte na ni a pak na odkaz váš profil, popřípad rovnou na fotku panáčka v kolečku (pokud jste si nahrávala vlastní fotku, tak klikněte na svou fotku) na této stránce najdete položku bezpečností metody, klikněte na změnit. Poté máte možnost změnit si heslo.

  59. Nemůžu zadat trvalý příkaz k úhradě – roční frekvence.
    První platba by měla být 14. 12. 2018 a potom mi to hlásí, že následující datum je neplatné. Kalendář je tam nastavený pouze do října 2019.

    • Dobrý den, dole v trvalém příkazu je frekvence platby, tu nastavte na ročně. Datum první platby nastavte na 14.12.2018. Poté už nezadávejte nic, platba bude chodit jednou ročně dokud ji nezrušíte.

  60. Prosím o radu,v případě,že jsem si aktivovala George klíč,se již nemohu přihlásit na George?Nějak jsem si to obojí zablokovala.děkuji

    • Dobrý den, dle mého je tady George klíč hlavně pro ulehčení potvrzování plateb (už nemusíte přepisovat SMS kódy) pokud vám toto nevadí, je dle mého instalace aplikace úplně zbytečná a ideální by bylo kdyby spořitelna přidala tuto funkčni přímo do George. Pokud se vám nejde do aplikace George Go přihlásit Vašim starým heslem zkuste se přihlásit do webového rozhraní na george.csas.cz pokud vám to nepůjde, doporučuji zavolat nebo navštívit Vašeho bankovního poradce.

    • Abych řekl pravdu tak nastavení limitu nikde neumím najít a na webu České spořitelny jsem našel toto: Maximální výše limitu úhrad při potvrzení autorizačním SMS kódem je nastavená na 200 000 Kč denně a není možné ji měnit. Tento limit je společný pro George v počítači i v mobilním telefonu. takže tento text chápu tak, že přes George můžete zaplatit denně maximálně 200 000 Kč a měnit to nijak nejde. Co se měnit dá, jsou limity na kartě, které máte k účtu. Ty najdete v záložce karty poté klikněte na více informací, vlevo pak funkce karty a pak odkaz Trvalé limity.

      • Děkuji za bezvadnou odpověď. V tomto případě si můžete celého George strčit za klobouk a to jsem slušná. Kdo to vymyslel a kolik za to dostal? Proč nenechat to, co dobře fungovalo???

        • Za mě by bylo ideální kdyby fungovaly aplikace obě, bohužel je asi provoz dvou aplikací finančně náročný, hlavně co se bezpečnosti týče.

    • Domácí platba byla přejmenována na Nová platba a v této platbě máte nahoře možnost překliknout i na zahraniční platbu.

    • Dobrý den, všechny Vašeho účty najdete po kliknutí na odkaz Vaše produkty v hlavičce, pokud ho tam nemáte doporučuji kontaktovat Vašeho bankovního poradce.

  61. Dobrý den.můžete mi prosím prosím napsat postup jak se mám připojit na bankovnictví George?Z internet banking 24 už jsem se odhlásila. Děkuji moc Alena

    • Dobrý den,

      je to jednoduché, do okna pro www adresu ve vašem prohlížeči napište george.csas.cz vložte vaše klienské číslo, klikněte na pokračovat a pak vložte vaše heslo a pak znovu klikněte na pokračovat.

    • Klikněte na Vaše produkty, pokud máte více účtů vyberte účet ze kterého platíte trvalé příkazy. Po kliknutí vám vyjede detail účtu a vlevo je záložka trvalé platby. Poté máte u každé trvalé platby možnost ji upravit nebo zrušit, popřípadě vytvořit novou trvalou platbu.

    • Dobrý den, nahoře v produktech najděte kartu k účtu, kde limity chcete nastavit. Potom klikněte na odkaz Funkce karty. Zde je položka dočasné limity.

  62. Dobrý večer,nemohu se přihlásit do George od nedělího večera.Je to od plánovaného výpadku.Dříve jsem se přihlašovala bez problémů.Objeví se bleděmodrý obdélník s řádkem na přihlášení a vůbec to nejdou rozkliknout.
    Potřebuji zapatit složenky a už mě to nebaví.Navíc jsem na měsíc mimo domov,jinak bych hned zítra změnila banku.

    • Dobrý den, s tímto problémem budete bohužel muset kontaktovat přímo banku. Zkuste zavolat vašemu bankovnímu poradci.

  63. Nové bankovnictví George mi připadá velice neúspěšné SERVIS 24 byl jasný a přehledný. Nechápu proč se nezachová to co dobře fungovalo klientům, to nic zásadního nepřineslo. Ani to neumí poslat zprávu na email o provedené transakci tu jsem využívala a měla jsem doklad o provedených platbách pro mé klienty, kterým jsem přeposlala na email. Také uvažuji o změnění banky.

    • Dobrý den, zprávu na email jsem také nenašel. Jediná možnost je rozkliknout si platbu, kliknout na tisk,platba se vám uloží v PDF a poté můžete uložený soubor například poslat emailem nebo uložit. Doufejmě, že potvrzení bude přidáno v další aktualizaci bankovnictví.

  64. ZLATÝ servis 24, co jste to vymysleli !! Pro starší lidi zcela nevyhovující nevyznáme se v tom a ještě velmi světlé písmo

    • Souhlasím, barvy ani písmo není pro starší občany doladěno.Zkuste na svém počítači podržet tlačítko CTRL na vaší klávesnici a bud tlačítko plus (+) a nebo kolečko na myši. Obraz bude větší a písmo čitelnější.

  65. dobrý večer,
    bohužel musím konstatovat, že nový internet.vyhledávač s e vůbec nepovedl, je zmatečný a časově náročný. Nepotřebuji vědět, kolik jsem utratil v “Penny” nebo v Bille”, ale potřebuji co nejrychleji vědět úhrny příjmů a vydání za zvolené časové období, což servis24 bohatě poskytoval. Ne vždy je nové lepší!!!!

    • Dobrý den, vlevo hned na úvodní stránce vidíte součet příchozích transakcí a součet odchozích transakcí. Pokud vám toto nestačí, je to trochu složitější. V historii klikněte na ikonku vedle tiskárny, taková šipka dolů. Když na ni najedete objeví se nápis Exportovat seznam transakcí. Klikněte. Vlevo klikněte na vlastní intrval a dejte třeba PDF. Ale souhlasíme, v bankovnictví servis24 bylo hledání jednodušší.

  66. Dobrý večer, už dva dny se nemůžu přihlásit na internetové bankovnictví George.Zadám hesla, příjde mi sms s přihlašovacím kodem a když ho zadám, obrazovka je bílá a na středu běhají čárky. Zkoušela jsem to několikrát, takže jsem asi stále přihlášena, protože nevím jak bych se odhlásila, když tam nic nenaskočí

    • Dobrý den, bankovnictví bylo o víkendu dle tiskové zprávy České spořitelny nedostupné,výpadek byl plánovaný.

  67. paní Eva dotazem z 15.10. měla zřejmě na mysli potvrzení banky e-mailem, že žádaná platba byla Českou spořitelnou přijata k úhradě a bylo možné si zadání platby vytisknout, pokud si někdo potřebuje doklad uchovat. Rovněž jsem to v Georgi neobjevila. Totéž u trvalých plateb. Když to mám vytištěné, nemusím mít vždy k ruce počítač a mohu pouze nahlédnout. Děkuji

    • Dobrý den, platbu si můžete vytisknout v historii plateb. Klikněte na platbu, platba se Vám otevře celá i s informacemi o ní a pravo je ikonka TISK. Poté si můžete platbu uložit v PDF a vytisknout. Opět bohužel oproti servis24.cz komplikovanější. Doufejme tedy v nápravu.

  68. Dobrý den, nemohu se přihlásit na George, přestože jsem se zaregistroval již 19.10. Navíc, když jsem chtěl zaplatit na jiný účet, musím uvádět i jméno příjemce, jinak platba neproběhne. Proč?

    • Dobrý den, jméno příjemce se asi uvádí kvůli ulehčení další platby, napíšete jméno a nemusíte přepisovat číslo účtu, ale nemuselo by to být povinné pole, toto je určitě špatně.

  69. Začínám si pomalu zvykat,ale stále mám výhrady k použití barev,hlavně v úvodním okně přihlášení! Jsou mdlé a nevýrazné! Kdo hůře vidí,dá mu to moc práce s kontrolováním. Stačilo by tak málo.Navštěvují stránky George i starší lidé.

  70. 17.10.2018 a už i dříve jsem platila Georgem, a od té doby už se nemohu vůbec připojit, bankéř mně poradil a i jeho rada nepomohla, používám tablet.

    • Dobrý den, zkuste si na váš tablet stáhnout aplikace George GO, bude to učtitě jednodušší než přístup přes web.

  71. Kruci, proč je to tak složité??? Servis 24 byl naprosto přehledný!!! Chci zaplatit přes internetové bankovnictví povinné ručení, ale nemohu se pro naprosto nepotřebné informace dostat k tomu, abych mohla zaplatit!!!

    • Dobrý den, po přihlášení do internetového bankovnictví máte dole vlevo modrý odkaz nová platba. Na menším monitoru možná nejde vidět, zkuste obrazovku posunout třeba trochu níže. Pro odhlášení použíjte vpravo nahoře tlačítko ODHLÁŠENÍ. (není moc dobře vidět, je modré, na modrém pozadí..)

  72. Nenašla jsem nezaúčtované transakce a ani nastavení aby po zaplacení přes internet mi přišla zpráva do mého emailu.Vůbec se mi to nelíbí asi změním banku.

    • Dobrý den,

      na úvodní stránce bankovnictví George, je pole ve kterém je napsáno: Napište, co pro Vás mám najít. Napište: Nezatříděné a vyjede vám nabídka: Nezatříděné on-line nákupy, nezatříděné výdajě, nezatříděné příjmy. Zde se můžete podívat na nezaúčtované transkace. Emaily ohledně platby, zjistím, ale pokud nakupujete na internetu, tak většinou email ohledně platby kartou posílá eshop.

  73. V nabídce George domácí platby jsem marně hledala kartu “Šablony plateb”. Prozraďte mi, kde se ukrývá. Díky

    • Šablony plateb jsou bohužel opět trochu nešťastně přesunuty. Najdete je v nabídce, která se jmenuje adresář a najdete ji u nové platby nahoře, vedle tlačítka Platba QR kódem a nebo klikněte nahoře na ozubené kolečko a vyjede vám nabídka, ve které je odkaz také. Pokud víte, pod jakým jménem máte šablonu uloženou využijtena úvodní stránce george vyhledávání a napište název šablony.

    • Dobrý den,

      na george.csas.cz zadejte stejne údaje jako používáte pro přihlášení na servis24.cz pokud vám to nejde kontaktujte telefonem Vašeho bankovního poradce.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, popřípadě si pročtěte návody, které jsem pro Vás zatím sepsal, díky.

Štítky: , ,

Nejčtenější návody

  1. Výpis z účtu George
  2. Jak dobít kredit přes aplikaci George Go?
  3. Potvrzení platby na email
  4. Tisk historie transkakcí
  5. Jak instalovat aplikace z google play
  6. Chat s podporou

Z tiskových zpráv:

V souvislosti s postupným uvolňováním nouzového stavu Česká spořitelna ukončila dočasné uzavření části své pobočkové sítě. Od 4. května je již celá pobočková síť opět dostupná pro klienty. Zároveň končí týdenní střídavý provoz zaměstnanců na pobočkách. Nadále při návštěvě poboček platí zvýšená hygienická opatření a doporučení nosit roušku.

Důležité novinky ohledně koronaviru a možnosti odkladu splátek!
Odklad splátek hypoték

Máte-li u České spořitelny hypotéku nebo úvěr a v důsledku epidemie koronaviru jste se dostali do těžkostí se splácením, můžete online požádat o odklad splátek o 3 měsíce.

Formulář na odložení splátek

Žádost je možné podat do 30. 4. 2020.

Pokud máte možnost plaťte v obchodech bankovní kartou nebo telefonem, můžete se díky tomu vyhnout přenosu z bankovek.

George csas přihlášení, george.csas.cz

Proč web vznikl?

Svým blízkým a známým jsem asi 100x vysvětloval jak se přihlašovat na internetové bankovnictví servis24, když jsem zjistil že Česká spořitelna plánuje novou aplikaci a chytré bankovnictví jménem George, řekl jsem si, že se situace bude určitě opakovat znovu a všichni budou tápat a nebudou vědět jak se přihlásit. Tento web snad pomůže nejen mým blízkým, ale i Vám. Tento web není oficiální ani jinou prezentací České spořitelny. Na webu najdete videa, články a návody informující o novém chytrém bankovnictví George, které najdete na george.csas.cz.

Bankovnictvi George george csas cz fanweb. Potřebujete vytvořit web? Tvorba webových stránek // Ochrana osobních údajů