George nikdo nemá rád
Možná až moc škaredý nadpis, ale moc lidí spokojených s Georgem jsem zatím nepotkal. Když jsem v pátek (7.12) v devět ráno psal o tom, že i když má Česká spořitelna desetitisíce sledujících na sociálních sítích o výpadcích George stejněContinue Reading
George nikdo nemá rád
Možná až moc škaredý nadpis, ale moc lidí spokojených s Georgem jsem zatím nepotkal. Když jsem v pátek (7.12) v devět ráno psal o tom, že i když má Česká spořitelna desetitisíce sledujících na sociálních sítích o výpadcích George stejně neinformuje a nechává je panikařit, stala se vtipná věc. O dvě hodiny později spořitelna o výpadku informovala. Ale! Hned to schytala! Na Facebooku jsou v příspěvcích návštěvníků stížnosti, dotazy nebo výhružky odchodem k jiné bance na denním pořádku.
Například před chvíli: Tak jsem se konečně rozhodl, sice to trvalo dlouho, ale přece, po 25 letech u vás ruším účet. To, co mi nyní nutíte ve vašem bankovnictví, už přesahuje všechny meze! Léta používám šablony, které mám pojmenované a nyní mi tvrdíte, že platbu nezadám pokud si ji v políčku příjemce nepojmenuji? Vážení, nepojmenuji, radši půjdu ke konkurenci, která mi nebude tvrdit, že je to povinný údaj k odeslání platby!
Ale po upozornění na výpadek na facebooku a twitteru se rozjela celkem velká komentářová bitva. Níže si můžete přečíst několik komentářů:
Facebook:
Twitter:
Další články na toto téma
Komentáře
Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, díky.