Jak chatovat přímo s podporou George a další vymoženosti
George je nový, spousta lidí má problémy se v něm orientovat a spousta lidí neví, jak co funguje. Česká spořitelna si je těchto problému asi vědoma a proto přidala do nového internetového bankovnictví George možnost Chatovat přímo s podporou, poslatContinue Reading
Jak chatovat přímo s podporou George a další vymoženosti
George je nový, spousta lidí má problémy se v něm orientovat a spousta lidí neví, jak co funguje. Česká spořitelna si je těchto problému asi vědoma a proto přidala do nového internetového bankovnictví George možnost Chatovat přímo s podporou, poslat print screen s chybou na Vašem účtu a nebo poslat dotaz na email.
Po přihlášení do Vašeho bankovnictví si dole vpravo všimněte ikonky otazníku, bohužel opět může být pro některé uživatele špatně viditelná.
Po najetí myší na ikonku se otazník změní na text pomoct. Klikněte na Pomoc.
Vyjede Vám nabídka a v nabídce máte možnost: Průvodce, Pomoc (zatím nefunkční), Zpětná vazba, Linka podpory a Chat.
Začněme Chatem
Chat je psaní si v reálném čase, takže za počítačem sedí nějaký vyškolený pracovník spořitelny, který by Vám měl umět pomoci s Vašim problémem, aniž by jste museli volat na infolinku. Když kliknete na Chat, mělo by vám vyjet okno ve kterém si budete moci s pracovníkem psát. Bohužel zatím se mi ho nepodařilo za celý týden přípravy článku odchytit ani jednou. A to ani ve zkušební verzi ani v mém osobním bankovnictví.
Pokud není podpora online vyjede Vám toto okno.
Zpětná vazba
Po kliknutí na odkaz zpětná vazba máte možnost vybrat další krok, buďto vytvořit snímek obrazovky a nebo napsat komentář. Článek ohledně snímku obrazovky připravuji, tato funkce Vám může pomoci lépe vyřešit problém, protože podpora přímo uvidí, co máte nastaveno špatně.
Takto vypadá okno s žádostí o podporu. Vyplníte Předmět (krátký popis chyby nebo dotazu) vyberte typ zprávy a pak už jenom doplníte zprávu a dáte odeslat.
Linka podpory
Po kliknutí na odkaz Linka podpory Vám vyjede informace o telefonním čísle a emailu, na který můžete volat a psát své dotazy. Klientské centrum je k dispozici od Pondělí do Neděle od 8 ráno do 9 večera.
Průvodce
Nejpekněji je udělaný průvodce, pokud jste v bankovnictví poprvé určitě doporučuji na tento odkaz kliknout. Vyjede Vám krásná animace toho, co na úvodní stránce vidíte a jakou co má funkčnost.
Po přečtení stačí kliknout na tlačítko další a vyjede Vám další okno.
Animovaného průvodce můžete spustit na těchto stránkách:
- Úvodní stránka (Přehled)
- Historie transakcí (Jak snadno a rychle zadat platbu)
Print screeny pro tento návod byly vytvořeny ve zkušební verzi internetového bankovnictví George.
Další články na toto téma
Komentáře
21 thoughts on “Jak chatovat přímo s podporou George a další vymoženosti”
Napsat komentář
Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, díky.
Dobrý den,
snažím se na telefonu Samsung SM-G361F otevřít po instalaci George CS. Při kliknutí na ikonu se objeví: “Máte neaktuální operační systém”. Při aktualizaci SW telefonu vyskočí:”Poslední aktualizace již byly nainstalovány” a dál se nedostanu (jedině zavřít George). Pro informaci verze v mobilu android je 5.1.1 (pžadovaný pro George má být min 5).
Jak tento problém řešit?
Snažím se zaplatit daˇ. Jde to ztuha. Končím při potvrzení platby, druhý kod holt nejde. Kdy už konečně pochopíte, že je hodně nespokojených lidí. A ještě je štvete Jiřím spokojeným!Při dalším neuskutečnitelném pokusu udělám nějakou nepředloženost.
Dobrý den. Snažím se nainstalovat aplikaci do mobilu a to jak klíč tak i george do účtu. Sice jsem tam už byl i klíč jsem měl ale z ničeho nepochopitelného jsem se zablokoval a už se opět nemohu přihlásit. Můžete mi prosím poradit…hlásí mi to chybu.JB
Dobrý den, s tímto problémem budete nejspíše muset navštívit banku. Jakou chybu vám to hlásí?
Potřebuji číslo na operátora ČS,abych to mohla vyřešit.Děkuji
Dobrý den, volat můžete na 800 207 207
Včera mně byla stržena platba z účtu,aniž bych něco v elektronice kupovala.Nevím jak se bez mého vědomí toto mohlo stát.Nikde jsem s kartou nic neplatila.
To co děláte k lepším je zmatečné!!!!již skoro dvacet roků pracuji na počítači,je mi 88 roků ale nic nevylepšujete.Jenom zaměstnáváte operátory a ti nestačí odpovídat včera jsem čekal večer na operáto 4 hodiny a hlasatel se stále omlouval, že musím čekat operátoři nestačí.Po 4 hodinách v noci jsem to vzdal. Tojeto Vaše vylepšeni!!!!!! Vím, že mi nepomůžete, ale zaměstnám zbytečně operátory a stejné nic mi nepomůže ani oprátoři,ke kterým se nedostžanu!!!!!!děkuji za pomoc!!!!!!!!!
jak se dostanu k zadání platby?
Jak natrvalo nastavit v Georgovi min. zůstatek peněz na účtu, abych při placení kartou tuto min. částku nepřečerpal?
jak mám spustit online průvodce, když tam není pro něj tlačítko? To nad nápovědou po kliknutí jen zobrazuje Jak snadno zadat platbu a na nic nereaguje. Katastrofálně nefunkční rozhraní!
Neuvěřitelně zmatečný program, do kterého se
ani nemůžete přihlásit-protože nefunguje!!!!!
Dokonce několik měsíců po přihlášení se v něm
objevují účty lidí s kterými nemáte nic do činění!!!!!!!!!
Neuvěřitelně zmatečný program, do kterého se
ani nemůžete přihlásit-protože nefunguje!!!!!
Dokonce několik měsíců po přihlášení se v něm
objevují účty lidí s kterými nemáte nic do činění!!!!!!!!!
Jak změnit výši trvalé platby. Musím stávající trv. Platbu zrušit a vytvořit novou? Dostala jsem se do trvalých plateb, vybrala jsem tu, kterou chci změnit, změnila jsem v ní částku a pak jsem nevěděla jak dál. Bylo tam jen potvrdit novou trvalou platbu. Ale ja jsem jen měnila částku. Nebo se tim vytvoří nová a ta původní se automaticky vymaže? Musím říct, že jsem v práci používala několik internet.bankovnictví, ale tak nepřehledné jsem ještě neviděla. Myslím, že ztratíte spoustu klientů. Teď uz jsem v důchodu, dostanu důchod a celý ho rozešlu na platby, takže užívat vašich bankéřů, jak investovat nebudu potřebovat. Teď ale potřebuji v George pracovat, tak mi prosím poraďte s těmi trvalými platbami Děkuji L.
Zajímalo by mne, zda se klient může bránit proti vynucenému přechodu na nepřehlednou a nepříjemnou aplikaci George, se kterou jsem velmi nespokojena.
Bohužel, servis24 má oficiálně ke konci roku skončit a už bude jenom george. Zkuste mobilní aplikaci, je trochu přehlednější než ta webová.
Mám účet Servis24,ale nemohu se přihlásit přes George na který byl můj účet převeden! Děkuji
jak se dostanu k zadání jednorázové platby?
Dobrý den, stačí kliknout dole na nová platba, modré tlačítko.
asi jsem slepá já třebas žádné modré tlačítko nevidím, zlatý servis 24,potřebuji přes účet něco zaplatit a to je teda horor kdopak toto vymyslel:-(
Dobrý den,
nedarí se my prihlásit na george sedím pri tom polhodinu, a potom ked zúrim oblečiem sa a idem platby urobit do najbližšiej sporitelni. Vážne rozmýšlam o zmene banky, takto to nejde večer ked prídem z práce chcem si skontrolavat účet a musím čakat do rámńa,aby som navštívila pobočku aj nteraz tam idem už ma to nebaví cez 24 som sa prihásila hned žiaden problém…