Nedostupnost bankovnictví
Níže si můžete přečíst tiskové prohlášení České spořitelny: 16.10.2018 Vážené klientky, vážení klienti, chceme, aby bylo naše internetové a mobilní bankovnictví ještě lepší a proto budeme od páteční půlnoci (19. října) a po celou sobotu (20. října) provádět technickou údržbuContinue Reading
Nedostupnost bankovnictví
Níže si můžete přečíst tiskové prohlášení České spořitelny:
16.10.2018
Vážené klientky, vážení klienti,
chceme, aby bylo naše internetové a mobilní bankovnictví ještě lepší a proto budeme od páteční půlnoci (19. října) a po celou sobotu (20. října) provádět technickou údržbu našich aplikací. Potřebujete-li zadat platby, nebo se podívat na stav vašich účtů, učiňte tak, prosím, nejpozději do pátečních 23:00 hodin.
Od páteční půlnoci a po celou sobotu budou následující aplikace nedostupné:
– George, George v mobilu,
– SERVIS 24 Internetbanking, SERVIS 24 Telebanking, SERVIS 24 Mobilní banka,
– Můj stav, Friends 24.
Budete-li potřebovat pomoci, budeme celý víkend standardně k dispozici na infolince 800 207 207 nebo na Facebooku.
Děkujeme za pochopení!
Vaše Česká spořitelna
*Naše doporučení je určitě nepsat na Facebook České spořitelny, jak radí.Je totiž důležité si uvědomit, že příspěvky na Facebooku vidí jak Vaši přátelé, tak úplně cizí lidé.
Další články na toto téma
Komentáře
3 thoughts on “Nedostupnost bankovnictví”
Napsat komentář
Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, díky.
Dobrý den, marně se snažím připojit na “george” – nemohli jste to nechat na “servisu 24”???
A žádné informace o tom, že se připojit nelze!!!Docela mně to vadí, samozřejmě chápu – technika – ale zvažuji, že převedu účet k jinému peněžnímu ústavu. Není to poprvé a vadí mně to.
Je úterý 23.10. a já se stále nemohu připojit na int. bankovnictví, stále se mi po přihlášení stránka načítá.Co s tím???
Dobrý den,
jaký internetový prohlížeč používáte? Teď jsem se zkoušel přihlásit a vše funguje.