Nelekněte se, George přihlášení vypadá jinak - George přihlášení 2021
Česká spořitelna změnila design přihlášení do bankovnictví George. Design byl ohlášen hodně dopředu a na duben, prvnímu dubnu se ale vyhnula, jinak by si každý myslel, že je to apríl. Jak nově okno pro přihlášení vypadá? K přihlášení do bankovnictvíContinue Reading
Nelekněte se, George přihlášení vypadá jinak - George přihlášení 2021
Česká spořitelna změnila design přihlášení do bankovnictví George. Design byl ohlášen hodně dopředu a na duben, prvnímu dubnu se ale vyhnula, jinak by si každý myslel, že je to apríl.
Jak nově okno pro přihlášení vypadá?
Co se změnilo?
Změnil se trochu design. Co ovšem spořitelna nevylepšila je kontrast a uživatelskou přívětivost. Prostě vůbec nemyslí na starší uživatele. Text klientské číslo / uživatelské jméno je špatně čitelný. A nejdůležitější tlačítko Pokračovat splývá s pozadím. Ptám se, proč není třeba červené nebo zelené? Nepamatuji si uživalské jméno je a odkaz na anglickou verzi má trochu jiný odstín modré. Opět proč další barva? Proč tam není například tmavě modrá barva z loga České spořitelny a proč odkazy nejsou podtrženy? Navíc staré přihlášení krásně ladilo s webem csas.cz teď je barevně úplně mimo.
Ostatní kroky jsou pořád stejné. To znamená, vyplníte klientské číslo, den a měsíc narození a pak potvrdíte přes aplikaci George klíč.
Proč se redesignovalo okno pro přihlášení do George?
Nezměnilo se přihlášení pouze do George, ale také do správy IDentity nebo Platba24. Česká spořitelna redesign obhajuje v těchto bodech:
- Přihlašovací obrazovka je přehlednější a jednodušší.
- Všechno, co nesouvisí přímo s přihlášením, jsme dali pryč.
- Když vám nepůjde se přihlásit, vyřešíte to hned pomocí chatbota na přihlašovací obrazovce. Uvidíte, co všechno jsme ho naučili.
- I při přihlášení do aplikací třetích stran vidíte naše logo, abyste si byli jistí, že se přihlašujete bezpečně s Bankovní IDentitou České spořitelny.
- Barevnost, typ písma i jeho velikost je podobné jako v Georgi na mobilu. Mluvíme stejnou řečí.
- Je přívětivé i pro slabozraké a nevidomé.
Moje argumenty:
- Přihlašovací obrazovka je možná jednodušší, ale není přehlednější.
- Informace ve staré verzi přihlášení nebyly na škodu, nevím proč bych se u stránky s přihlášením nemohl dostat na informace o aplikaci George klíč, spousta lidí chodí v prohlížeči přímo na adresu george.csas.cz a nečte si novinky na webu csas.cz
- Chatbox Vás pozdraví podle denní hodiny, vypadá že si s Vámi píše, ale je to jen chytřejší nápověda nebo spíše takový rozcestník.
- Nepotřebuji, aby se mi logo motalo vedle přihlašovacího pole.
- Sjednocení mělo být už v první verzi před dvěma lety
- Nesouhlasím, je to děs.
Kde všude na nový vzhled narazíte?
- George
- Správa IDentity
- Platba24
- Online půjčka
- Moje Buřinka
- Správa třetích stran
- Partner24
- Friends24
- NIA – Národní bod pro identifikaci a autentizaci (eidentita.cz)
- On-line průvodce
- Online založení účtu
- we.trade
- Poketka
Jak se Vám nový vzhled líbí? Měli jste v poslední době problém s přihlášením? Dejte vědět do komentářů.
Další články na toto téma
Komentáře
43 thoughts on “Nelekněte se, George přihlášení vypadá jinak”
Napsat komentář
Před přidáním dotazu se prosím podívejte jestli už nebyl někde v diskuzi zodpovězen, díky.
Tak to jsem hodně nasranej že jste to změnili a ještě všude serete tu podělanou angličtinu moc děkuji že se nemužu přihlásit k mému učtu.
Nelze se přihlásit ani dnes 12.10.2021
Takové změny jsou k ničemu,když se nedostanu k účtu a jak vidím,tak nejsem sama.
nemám rád změny
Paráda já se asi na svůj účet nepodívám.
Proč to pořád měníte ???
Jsem velmi nespokojena, změna jen k horšímu
Dobrý den pokud nemáte novější telefon tak se do interiérového bankovnictví nemůžete dostat!!!!
Bylo mi řečeno ve spořitelně , že si musim koupít nový telefon, abych se na svůj účet po novém roce dostala.
Pročpořád měníte
Čím dál tím větší hovadina!!!Jdu zpátky na servis 24, nebo k jiné bance.
Pořád jsou nějaké změny, které mi připadají že jsou stejné, jak co bylo,
Je mi to nepříjemné, pořád se učit novým věcem, je potřeba se přihlásit, zaplatit a odhlásit,ne pořád dokola nově něco zkoumat
když už se něco naučíme -zase změna ,už mě to přestává bavit-bude nejlepší peníze vybrat
Při pokusu o odblokování po ztràtě hesla a podle návodu zadání aktivizačního kodu se akce nedokončil a pokyn zkuste to později je špatný vtip.Nemohu se tedy nijak přihlásit!
nekolikrat jsem zadaval heslo i kod a nic nefunguje
Připojuji se ke všem nespokojeným uživatelům. Nová varianta je velmi nepřívětivá ke starším uživatelům. Předpokládám, že až to pochopím, někdo vymyslí další variantu a komplikaci. Používat kontrolní SMS nebyl žádný problém. Nejraději bych přešla k jiné bance, ale bojím se komplikací, které by s tím asi souvisely.
nechápu dúvody změny,spousta z nás byla spokojená,proč tedy?
Nechápu proč stále něco vylepšujete. Roky to bezvadně fugovalo dnes nevím jak se na svůj účet dostat. PIN ani heslo to nebere.
Příšerné, nepřehledné. Často nejde ani přihlásit. Včera mi nešly otevřít výpisy.
Nemůžu se přihlásit a nevím proč SMS kod nazýváte otravným To mám změnit banku,když nemám chytrý telefon?
Co co zase vyvádíte? když si konečně zvykneme tak to změníte. prosím nedělejte to už nikdy !!je to děs
Také mi nejde přihlášení. Rozhodně mne nijak nevadily SMS – kontrolní čísla. Alespoň jsem věděla, že je to dobře. Teď budu muset opět po staru chodit na poštu a posílat složenky . To je tedy opravdu vymoženost!!!!
Dobrý den, pokud nevlasníte chytrý telefon, kontrolní SMS Vám budou chodit dále
nejde se přihlásit….copak se děje_
Dobrý večer, bankovnictví má aktuálně výpadek
asi mě raní mrtvice je to děs co s tim zase udelali vymejslej akorat blbosti
Také já se nemohu přihlásit.
Souhlasím s pánem č. 5. Sotva si člověk na něco zvykne už je to jinak. Už mě to opravdu nebaví. Asi je vás tam hodně, protože vymýšlíte blbosti. Je mi 70 a nemám ráda změny.
nemohu se přihlásit do internetového bankovnictví
To co jste provedli za hrůzu s přihlášením se
nedá vyjádřit slušným slovem vraťte to zpět
nebo s vámi končím.
Vy si nedáte pokoj, když něco funguje, tak to rychle změníte
u SMS hesla mi chybí ikonka stupnice a proto mi nejde zadat zaslaný kod
Souhlasím,že nové přihlášení stojí za úplné….
služba George je čím dál tím horší. Všude je uváděno zjednodušení aplikace, ale je to děs.
Běžte s témi vašimi novinkami již do prdele. Běžný uživatel potřebuje pouze zaplatit z účtu a udělat si výpis a nic nového nepotřebuje, proč se stále předělává to co dobře fungovalo
je to hrozný nejde se přihlásit předtím to fungovalo zase asi museli aj´táci ukázet, že nejsou dobře placeni za nic. jsem hrozně naštvaná, ztrácím čas.
Co tím sledujete, že stále složitější úkony máme provádět. Koho za tyto šílenosti platíte. A neříkejte že je to v rámci zabezpečení.
Jsem velmi nespokojená. Co je to za blbinu. To vymýšlí nudící se ajťáci, nebo si hrají na práci?
dejte to postaru
proč měníte věci co lidé ovládají
Konečně se mi podařilo přihlásit, ale když jsem chtěla zadat novou platbu, vše zmizelo. Video v tom nepomůže a k čemu je mi klíč, to jsem nepochopila.
Nevím jak se přihlásit, mohl by mi někdo poslat návod ,který bude fungovat? Zítra potřebuji odesílat peníze z účtu. Děkuji P.Brázda
To je hrůza. dnes se nedokážu přihlásit ani do klíče ani do george bankovnictví . To co mi asi před 4 měsíci udělal vnuk do mobilu, vůbec nejde. To jste to pěkně zmrvili.
Kterej BLB to vymyslel.Nejde se mi přihlasit.Vůbec nemyslite na starší lidí,když si na něco zvyknu už si někdo s tím hraje a vymyslí nějakou jinou kravinu.Jdu k jiné bance,Už toho mám dost.Jsem rozzlobená.
Dobry vecer co jste s tim GORGE sakra provedli vzdyt tam nejde dat ani HESLO NIC STOJI TO ZA PRD HNUS HRUZA
Nové George mi nevyhovuje, byla jsem se doposud spokojena. Zůstanu u Vás do konce 30.6. a převedu na jinou banku. Má-li platit starý servis, jaktože nemohu se přihlásit zatím uživatelským jménem.Stále je tam jen pokračovat, ale nelze zapsat uživ.jméno
Modrá barva se mi líbí,písmo je lépe viditelné.
kerej blbec to vymyslel