Česká spořitelna změnila design přihlášení do bankovnictví George. Design byl ohlášen hodně dopředu a na duben, prvnímu dubnu se ale vyhnula, jinak by si každý myslel, že je to apríl.
Jak nově okno pro přihlášení vypadá?

Co se změnilo?
Změnil se trochu design. Co ovšem spořitelna nevylepšila je kontrast a uživatelskou přívětivost. Prostě vůbec nemyslí na starší uživatele. Text klientské číslo / uživatelské jméno je špatně čitelný. A nejdůležitější tlačítko Pokračovat splývá s pozadím. Ptám se, proč není třeba červené nebo zelené? Nepamatuji si uživalské jméno je a odkaz na anglickou verzi má trochu jiný odstín modré. Opět proč další barva? Proč tam není například tmavě modrá barva z loga České spořitelny a proč odkazy nejsou podtrženy? Navíc staré přihlášení krásně ladilo s webem csas.cz teď je barevně úplně mimo.
Ostatní kroky jsou pořád stejné. To znamená, vyplníte klientské číslo, den a měsíc narození a pak potvrdíte přes aplikaci George klíč.
Proč se redesignovalo okno pro přihlášení do George?
Nezměnilo se přihlášení pouze do George, ale také do správy IDentity nebo Platba24. Česká spořitelna redesign obhajuje v těchto bodech:
- Přihlašovací obrazovka je přehlednější a jednodušší.
- Všechno, co nesouvisí přímo s přihlášením, jsme dali pryč.
- Když vám nepůjde se přihlásit, vyřešíte to hned pomocí chatbota na přihlašovací obrazovce. Uvidíte, co všechno jsme ho naučili.
- I při přihlášení do aplikací třetích stran vidíte naše logo, abyste si byli jistí, že se přihlašujete bezpečně s Bankovní IDentitou České spořitelny.
- Barevnost, typ písma i jeho velikost je podobné jako v Georgi na mobilu. Mluvíme stejnou řečí.
- Je přívětivé i pro slabozraké a nevidomé.
Moje argumenty:
- Přihlašovací obrazovka je možná jednodušší, ale není přehlednější.
- Informace ve staré verzi přihlášení nebyly na škodu, nevím proč bych se u stránky s přihlášením nemohl dostat na informace o aplikaci George klíč, spousta lidí chodí v prohlížeči přímo na adresu george.csas.cz a nečte si novinky na webu csas.cz
- Chatbox Vás pozdraví podle denní hodiny, vypadá že si s Vámi píše, ale je to jen chytřejší nápověda nebo spíše takový rozcestník.
- Nepotřebuji, aby se mi logo motalo vedle přihlašovacího pole.
- Sjednocení mělo být už v první verzi před dvěma lety
- Nesouhlasím, je to děs.
Kde všude na nový vzhled narazíte?
- George
- Správa IDentity
- Platba24
- Online půjčka
- Moje Buřinka
- Správa třetích stran
- Partner24
- Friends24
- NIA – Národní bod pro identifikaci a autentizaci (eidentita.cz)
- On-line průvodce
- Online založení účtu
- we.trade
- Poketka
Jak se Vám nový vzhled líbí? Měli jste v poslední době problém s přihlášením? Dejte vědět do komentářů.
54 reakcí na „Nelekněte se, George přihlášení vypadá jinak“
Plně souhlasím s komentáři o složitosti se přihlásit do bankovnictví. I já zvažuji v brzké době přechod k jiné bance
naprostý úlet.Doufám,že to dáte nějak do původní podoby.Jsem zklamán Vaším počínáním,nebo to nikoho nezajímá?
kamam mám zavolat nemůžu přihlásit na George 3.5.2022 v 19.20 hod
Nové přihlášení mi nevyhovuje a je nepřehledné.
Už to zkouším poněkolikáté a ještě jsem se nepřipojila.
SMS mi nevadily.
DEJTO PO STARU
nové přihlášení mi nevyhovuje a je nepřehledné.
Už to zkouším poněkolikáté a ještě jsem se nepřilojila, Chytrý telefon nemám. Co mám tedy dělat, potřeuji uhradit faktury
SMS mi nevadily.
Děkuji za odpověď.
Nejsem taky spokojena -víc se mi líbila stará verze
Uvědomte si, že hodně klientů ČS je ve starším věku. Když se naučí zacházet s přihlášením na účet, tak to zase změníte. Do jisté míry chápu bezpečnostní důvody, ale čeho je moc, toho je příliš. Navíc všichni nemají chytré telefony. Čím to bude složitější, tím více chyb se udělá a bude narůstat nespokojenost klientů. Jak hodně budou ty změny vadit “hekrům”, toť otázka. Těch lidí, co jim je vyluxován účet je snad mnohem méně, než těch, kteří jsou na Vás naštvaní. Bývalý SŽú by měl být spíše účtem pracovním ( výplata, důchod, SIPO atp.) a né účtem spořícím,na kterém vydělávají peníze úroky. V této době Ti, kteří mají na účtě hodně peněz, tak si je raději osobně pozvěte do spořitelny a nabídněte jim přijatelný produkt. Musí být takový, že pokud budou chtít, tak se hned k penězům dostanou atp…Starší lidé Vám do akcií nepůjdou, na termínovaný vklad musí počkat atd. S lidmi, kteří mají peníze na SŽú vůbec nepracujete, nezvete si je osobně do spořitelny, nenabízíte jim pro ně přijatelné bankovní produkty,lidé s Vámi ztrácejí kontakt a když je něco naštve, tak Vám potom nadávají. Elektronické bankovnictví je na jednu stranu vynikající věc a odpovídá dané době, ztrácí se ale mezilidské vztahy a to se Všem jednou vymstí.
Souhlasím se všemi nespokojenými, když musím pracovat s účtem, tak se toho vždy děsím! Kolikrát, když se změní vzhled stránky, tak se bojím pokračovat a hledám to původní, abych se nedostala na stránky podvodníků, před kterými nás tak varujete! Ještě nedávno jsem si najela na celý přehled s jednotlivými platbami a posledně mě čekala velká změna k horšímu – žádný přehled, jen smutek z neúspěchu. Moc mě to mrzí, když dochází ke stálým změnám (samozřejmě k horšímu). Prosím, nedělejte to!A teď jsem zvědavá, za jak dlouho to zvládnu dnes…
tuto variantu tkz. vylepšení vám určitě poradily pánové a dámy z Energy BOHEMIA. Děs a hrůza, nepřehledné, ale hlavně nejde se přihlásit
Mnou požadovanou službu zasílání písemného výpisu na email účet již od dubna přes moje urgence přehlížíte a neposíláte. a nový systém gaeorge je zbytečně náročný. Odcházím ke KB
Jste v posledních letech nejhorší banka jakou znám… Všude kde celá desetiletí bezvadně fungovaly pobočky na vesnicích, malých městech , postupně všechny pobočky likvidujete. Váš slavný GEORGE je jedna katastrofa, dneska se mi vúbec nezobrazuje ani přihlašovací stránka, starý servis24 fongoval bezvadně.
Navštívil jsem letos 3 malinké příhraniční rakouské dědinky . cca 500 – 1000 obyvatel . V té menší byli na náměstíčku 2 banky- včetně té rakouské “spárkasse” – obdoby české spořitelny. Ve větší cca
1000 obyvatel 3 banky … na české poměry nepochopitelné. NEJSTE BANKA ROKU, jak se vychvalujete , jste nejhorší bankou desetiletí. Současné vedení spořitelny je úplně mimo mísu. Moravec
Na počítač se nelze připojit,vždy šlo najednou zase nejde.Dne jsem byl ve spořitelně Hlučín ,tak jsem se informoval proč se nejde připojit a bylo mi řečeno ,že vše jde jako vždy.Po příchodu domů jsem to okamžitě vyzkoušel ,ale bohužel opět nic.Někdy mám pocit ,že ve spořitelně neví levá ruka co dělá práva.Je to hrůza.
Vy, mlaďoši, ani nevíte, jak starším lidem komplikujete život. My o Vaše změny nestojíme; plně nám vyhovuje postup, jaký jsme se naučili. Nechceme se pořád učit Vaše blbosti. Je to všechno absurdní a velmi zlé vůči klientům seniorského, ale mnohým i mladšího věku. Česká spořitelno, styď se!
Tak to jsem hodně nasranej že jste to změnili a ještě všude serete tu podělanou angličtinu moc děkuji že se nemužu přihlásit k mému učtu.
Nelze se přihlásit ani dnes 12.10.2021
Takové změny jsou k ničemu,když se nedostanu k účtu a jak vidím,tak nejsem sama.
nemám rád změny
Paráda já se asi na svůj účet nepodívám.
Proč to pořád měníte ???
Jsem velmi nespokojena, změna jen k horšímu
Dobrý den pokud nemáte novější telefon tak se do interiérového bankovnictví nemůžete dostat!!!!
Bylo mi řečeno ve spořitelně , že si musim koupít nový telefon, abych se na svůj účet po novém roce dostala.
Pročpořád měníte
Čím dál tím větší hovadina!!!Jdu zpátky na servis 24, nebo k jiné bance.
Pořád jsou nějaké změny, které mi připadají že jsou stejné, jak co bylo,
Je mi to nepříjemné, pořád se učit novým věcem, je potřeba se přihlásit, zaplatit a odhlásit,ne pořád dokola nově něco zkoumat
Připojuji se ke všem nespokojeným uživatelům. Nová varianta je velmi nepřívětivá ke starším uživatelům. Předpokládám, že až to pochopím, někdo vymyslí další variantu a komplikaci. Používat kontrolní SMS nebyl žádný problém. Nejraději bych přešla k jiné bance, ale bojím se komplikací, které by s tím asi souvisely.
nechápu dúvody změny,spousta z nás byla spokojená,proč tedy?
Nechápu proč stále něco vylepšujete. Roky to bezvadně fugovalo dnes nevím jak se na svůj účet dostat. PIN ani heslo to nebere.
Příšerné, nepřehledné. Často nejde ani přihlásit. Včera mi nešly otevřít výpisy.
Nemůžu se přihlásit a nevím proč SMS kod nazýváte otravným To mám změnit banku,když nemám chytrý telefon?
Co co zase vyvádíte? když si konečně zvykneme tak to změníte. prosím nedělejte to už nikdy !!je to děs
Také mi nejde přihlášení. Rozhodně mne nijak nevadily SMS – kontrolní čísla. Alespoň jsem věděla, že je to dobře. Teď budu muset opět po staru chodit na poštu a posílat složenky . To je tedy opravdu vymoženost!!!!
Dobrý den, pokud nevlasníte chytrý telefon, kontrolní SMS Vám budou chodit dále
nejde se přihlásit….copak se děje_
Dobrý večer, bankovnictví má aktuálně výpadek
asi mě raní mrtvice je to děs co s tim zase udelali vymejslej akorat blbosti
Také já se nemohu přihlásit.
Souhlasím s pánem č. 5. Sotva si člověk na něco zvykne už je to jinak. Už mě to opravdu nebaví. Asi je vás tam hodně, protože vymýšlíte blbosti. Je mi 70 a nemám ráda změny.
nemohu se přihlásit do internetového bankovnictví
To co jste provedli za hrůzu s přihlášením se
nedá vyjádřit slušným slovem vraťte to zpět
nebo s vámi končím.
Vy si nedáte pokoj, když něco funguje, tak to rychle změníte
u SMS hesla mi chybí ikonka stupnice a proto mi nejde zadat zaslaný kod
Souhlasím,že nové přihlášení stojí za úplné….
služba George je čím dál tím horší. Všude je uváděno zjednodušení aplikace, ale je to děs.
Běžte s témi vašimi novinkami již do prdele. Běžný uživatel potřebuje pouze zaplatit z účtu a udělat si výpis a nic nového nepotřebuje, proč se stále předělává to co dobře fungovalo
je to hrozný nejde se přihlásit předtím to fungovalo zase asi museli aj´táci ukázet, že nejsou dobře placeni za nic. jsem hrozně naštvaná, ztrácím čas.
Co tím sledujete, že stále složitější úkony máme provádět. Koho za tyto šílenosti platíte. A neříkejte že je to v rámci zabezpečení.
Jsem velmi nespokojená. Co je to za blbinu. To vymýšlí nudící se ajťáci, nebo si hrají na práci?
dejte to postaru
proč měníte věci co lidé ovládají
Konečně se mi podařilo přihlásit, ale když jsem chtěla zadat novou platbu, vše zmizelo. Video v tom nepomůže a k čemu je mi klíč, to jsem nepochopila.
Nevím jak se přihlásit, mohl by mi někdo poslat návod ,který bude fungovat? Zítra potřebuji odesílat peníze z účtu. Děkuji P.Brázda
To je hrůza. dnes se nedokážu přihlásit ani do klíče ani do george bankovnictví . To co mi asi před 4 měsíci udělal vnuk do mobilu, vůbec nejde. To jste to pěkně zmrvili.
Kterej BLB to vymyslel.Nejde se mi přihlasit.Vůbec nemyslite na starší lidí,když si na něco zvyknu už si někdo s tím hraje a vymyslí nějakou jinou kravinu.Jdu k jiné bance,Už toho mám dost.Jsem rozzlobená.
Dobry vecer co jste s tim GORGE sakra provedli vzdyt tam nejde dat ani HESLO NIC STOJI TO ZA PRD HNUS HRUZA
Nové George mi nevyhovuje, byla jsem se doposud spokojena. Zůstanu u Vás do konce 30.6. a převedu na jinou banku. Má-li platit starý servis, jaktože nemohu se přihlásit zatím uživatelským jménem.Stále je tam jen pokračovat, ale nelze zapsat uživ.jméno
Modrá barva se mi líbí,písmo je lépe viditelné.
kerej blbec to vymyslel